کد خبر : 131648
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 - 12:43
-

تقی‌پور: پیروزی در بازی رفت، ملاک صعود به فینال نیست/ تمام تلا‌ش‌مان این است که جام را در تبریز نگه داریم

تقی‌پور: پیروزی در بازی رفت، ملاک صعود به فینال نیست/ تمام تلا‌ش‌مان این است که جام را در تبریز نگه داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور درباره پیروزی ۴ بر ۳ تیمش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل تیم سوهان محمدسیما و شانس بالای مس سونگون برای صعود به فینال این مسابقات اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همیشه پیروزی در بازی رفت ملاک برتری در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور درباره پیروزی ۴ بر ۳ تیمش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل تیم سوهان محمدسیما و شانس بالای مس سونگون برای صعود به فینال این مسابقات اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همیشه پیروزی در بازی رفت ملاک برتری در مجموع نیست. بازی بسیار مهمی مقابل سوهان محمدسیما داریم و با توجه به اینکه در این بازی قانون گل زده در خانه حریف هم محاسبه نمی‌شود، کارمان بسیار سخت است.

وی ادامه داد: در این بازی در شهر خودمان میزبان هستیم و ان‌شاءالله هواداران‌مان از ما حمایت کنند و هر تیمی که لیاقت بیشتری داشت به فینال هم برسد.

«با توجه به پیروزی تیم حفاری مقابل گیتی پسند در دیدار رفت، ترجیح می‌دهید این تیم در بازی برگشت هم به پیروزی برسد تا در فینال به مصاف حفاری بروید؟»، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به طرح این سؤال گفت: خیر، این‌طور نیست! اعتقادم دارم وقتی کاری را شروع کرده‌ایم،‌ باید با قدرت تا انتها انجام دهیم. این خوب نیست که بگوییم فلان تیم به فینال بیاید، چون کار ما راحت‌تر می‌شود. سعی‌ و تلا‌ش ما این است که به فینال صعود کنیم و در آن مرحله هم هر تیمی زحمت بیشتری بکشد، قهرمان خواهد شد.

تقی‌پور در مورد شانس قهرمانی تیمش تصریح کرد: من از ابتدا هم گفته‌ام، هدف‌مان این است که جام را در تبریز نگه داریم و بازهم می‌گویم، هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد، اما ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. خدا را شکر بچه‌ها همه آماده و سرحال هستند و ان‌شاءالله با یک بازی خوب و تماشاگرپسند ابتدا به فینال برسیم و بعد به فکر قهرمانی خواهیم بود.

خبرنگار: محمد احدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.