کد خبر : 131654
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 - 15:53
دسته‌بندی نشده
-

وحید شمسایی با چه کفشی فوتسال بازی می کند؟

وحید شمسایی با چه کفشی فوتسال بازی می کند؟
شرکت تن‌زیب با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا کفش‌های تخصصی فوتسال را در داخل کشور تولید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به تازگی در مجلات ورزشی تصاویری منتشر شده که در آنها وحید شمسایی کفشهای جدیدی به پا دارد. این کفشها توسط شرکت تن‌زیب ارائه شده‌اند که برای اولین بار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا کفش‌های تخصصی فوتسال را در داخل کشور تولید کرده است.

photo_2019-02-07_00-33-03متاسفانه تا پیش از این بازیکنان فوتبال ناگزیر بودند تا با پرداخت مبالغ هنگفت کفشهای فوتسال استاندارد را تهیه کنند اما کفش‌های فوتسال تن‌زیب ضمن کیفیت و دوام فوق‌العاده‌شان با قیمتی حدود یک‌ سوم نمونه‌های خارجی وارد بازار شده‌اند. انعطاف‌پذیری خوب این کفشها که به دلیل استفاده از فوم EVA در کفی آنها است، امکان جابه‌جایی بهتر و سرعت گرفتن را به بازیکن می‌دهد.

photo_2019-02-12_03-24-54همچنین قسمت زیرین زیره نیز طوری طراحی شده که ضدسُر بوده و به بازیکن قدرت مانور بیشتری می‌دهد. رویه‌ی این کفشها که عمدتا از جنس چرم مصنوعی هستند، دوام بالایی داشته و همچنین باعث سبکی کفش میگردد.
در برخی از مدلها در قسمت جلویی کفش از چرم طبیعی استفاده شده که باعث دوام بیشتر کفش در این ناحیه میشود و در عین حال کفش را سنگین نمی‌کند.
به نظر می‌رسد با توجه به حضور وحید شمسایی در کنار این شرکت خوشنام، می‌توانیم به محصول جدید این شرکت که کفشهای فوتسال هستند نیز اعتماد کرد و ضمن تهیه محصول ایرانی، از محصولی باکیفیت نیز بهره ببریم.

برای مشاهده مدل های مختلف کفش های فوتسال تن زیب اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.