کد خبر : 131633
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 - 11:15
-

پرهیزکار:تیم های ملی وابسته به اشخاص نخواهد نبود/نفرات علاقه مند را به تیم ملی دعوت می کنیم

پرهیزکار:تیم های ملی وابسته به اشخاص نخواهد نبود/نفرات علاقه مند را به تیم ملی دعوت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داود پرهیزکار، سرپرست کمیته فوتسال گفت: دعوت از یک بازیکن به تیم ملی و انتخاب کادر فنی به عنوان سرمربی یا مربی برای هر فردی یک افتخار است و معتقدم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی و مربیگری در این عرصه موقعیتی است که هر فردی آرزوی آن را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داود پرهیزکار، سرپرست کمیته فوتسال گفت: دعوت از یک بازیکن به تیم ملی و انتخاب کادر فنی به عنوان سرمربی یا مربی برای هر فردی یک افتخار است و معتقدم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی و مربیگری در این عرصه موقعیتی است که هر فردی آرزوی آن را دارد.

وی افزود: اگر فردی در راستای اهداف تیم ملی فوتسال چه در بحث بازیکن و چه در بحث کادر فنی نمی تواند ما را همراهی کند بدون شک راهی برای آن خواهیم یافت و نفراتی که علاقه به موفقیت تیم ملی فوتسال داشته باشند را به اردوی تدارکاتی دعوت خواهیم کرد.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: ظرفیت های فوتسال کشور در حوزه آقایان و بانوان آنقدر وسیع است که تیم های ملی فوتسال وابسته به اشخاص نخواهد نبود.

پرهیزکار در پایان گفت: ما هدفمان ایجاد بهترین شرایط برای تیم ملی فوتسال بانوان بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کنیم. در این میان انتظار داریم که تمامی نفرات ما را در این زمینه کمک کنند و اگر نمی توانند بدون شک کمیته فوتسال دنبال راه چاره خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.