کد خبر : 131681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 14:05
-

آخرین توضیحات درباره زمان فینال لیگ برتر و لیگ دسته اول

آخرین توضیحات درباره زمان فینال لیگ برتر و لیگ دسته اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه برگزار می شود. در اصفهان تیم گیتی پسند با حفاری اهواز بازی می کند و در تبریز هم تیم مس میزبان سوهان محمد قم است. چهره دو تیم فینالیست فردا مشخص خواهد شد و طبق برنامه روزهای دهم و هفدهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه برگزار می شود. در اصفهان تیم گیتی پسند با حفاری اهواز بازی می کند و در تبریز هم تیم مس میزبان سوهان محمد قم است.

چهره دو تیم فینالیست فردا مشخص خواهد شد و طبق برنامه روزهای دهم و هفدهم اسفند دیدارهای نهایی برگزار می شود. با این حال همزمانی برنامه فینال فوتسال با لیگ برتر فوتبال و دیدارهایی که از تلویزیون به صورت زنده پخش می شود، سازمان لیگ فوتسال را به فکر تجدیدنظر در زمان فینال انداخته است.

کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: الان زود است بخواهیم در این باره تصمیم گیری کنیم! اجازه بدهید ببینیم چه تیم هایی فینالیست می شوند. شاید تیم های قم و اهواز به فینال بروند. در اینصورت تداخل برنامه با فوتبال کمتر خواهد بود. بعد از بازی های فردا می توانیم در این خصوص نظر بدهیم.

سلیمانی همچنین درباره زمان و مکان برگزاری فینال لیگ دسته اول که بلاتکلیف مانده است، تصریح کرد: فعلا منتظریم تا ببینیم چه تیم هایی در لیگ برتر فینالیست می شوند! برای فینال دسته اول سه گزینه کرمانشاه، اصفهان و شهر بی طرف را داریم. هم اصفهان درخواست میزبانی تک بازی فینال دسته اول را داده است و هم کرمانشاه.

دبیر سازمان لیگ فوتسال افزود: ما دوست داریم مسابقه فینال به میزبانی یکی از دو تیم برگزار شود تا تماشاگران بیشتری در آن حضور یابند. برای همین از مسئولان دو تیم دعوت کرده ایم روز شنبه هفته آینده به تهران بیایند تا در این ارتباط صحبت کنیم. اگر دو تیم برای برگزاری بازی در زمین تیم دیگر به توافق نرسید، دنبال شهر بی طرف می رویم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.