کد خبر : 131692
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 16:40
-

عراقی زاده :بازیکنان اتفاقات بازی رفت را فراموش کرده اند/به فکر این هستیم هواداران یک بازی خوب سالم ببیند

عراقی زاده :بازیکنان اتفاقات بازی رفت را فراموش کرده اند/به فکر این هستیم هواداران یک بازی خوب سالم ببیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده گفت: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در شرایط خوبی قرار دارد و در طول هفته گذشته خوب تمرین داشته است. وی با بیان اینکه دیدار فردا رایگان است، اظهارداشت: انتظار داریم که هواداران به ورزشگاه پیروزی اصفهان بیایند و با صبوری و بردباری، تیمشان را تشویق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده گفت: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در شرایط خوبی قرار دارد و در طول هفته گذشته خوب تمرین داشته است.
وی با بیان اینکه دیدار فردا رایگان است، اظهارداشت: انتظار داریم که هواداران به ورزشگاه پیروزی اصفهان بیایند و با صبوری و بردباری، تیمشان را تشویق کنند تا یک بازی خوب همراه با آرامش در سالن برقرار باشد و به فینال این رقابت ها صعود کنیم.
عراقی زاده ادامه داد : مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور در ۲ بازی در استان های اصفهان و تبریز برگزار می شود و براین اساس در یک زمان مشخص در اصفهان بین گیتی پسند و حفاری ملی هواز بازی کنند و آن طرف هم سوهان محمد سیمای قم و مس سونگون در تبریز به مصاف هم می روند که برنده این دو بازی هفته آینده مشخص می شود چه تیم های برای دیدر فینال صعود کردند که به صورت رفت و برگشت بازی کنند.
عراقی زاده درباره شرایط تیم خوب تصریح کرد : همه بازیکنان ما سر حال هستند و محروم و مصدمی نداریم تیم هم و اتفاقاتی که هم در بازی برگشت افتاد همه بازیکنان فرامومش کردند و به فکر این هستیم هواداران یک بازی خوب سالم ببیند و مردم از فوتسال زیبا لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

به اسم اصفهان به نام سپاهان انتقام انتقام