کد خبر : 131697
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 16:43
-

لطفی :دلیلی بر صعود حتمی ما به فینال نیست/ فرقی ندارد که با حفاری بازی کنیم یا گیتی‌پسند!

لطفی :دلیلی بر صعود حتمی ما به فینال نیست/ فرقی ندارد که با حفاری بازی کنیم یا گیتی‌پسند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، توحید لطفی درخصوص پیروزی تیمش در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ‌برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه در بیرون از خانه بازی می‌کردیم، کار سختی داشتیم ولی خدا را شکر با تلاش بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم و ۵۰ درصد راه صعود را طی کنیم. امیدوارم پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، توحید لطفی درخصوص پیروزی تیمش در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ‌برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه در بیرون از خانه بازی می‌کردیم، کار سختی داشتیم ولی خدا را شکر با تلاش بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم و ۵۰ درصد راه صعود را طی کنیم. امیدوارم پس فردا هم شاهد بازی خوبی باشیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان درباره جو سالن قم و اینکه برخلاف بازی‌های قبلی دو تیم این بازی بدون حاشیه برگزار شد، گفت: حاشیه در برخی بازی‌ها وجود دارد ولی تیم ما سعی کرد فقط کارش را انجام دهد. متاسفانه در دیدارهای قبلی‌مان در قم حاشیه‌هایی وجود داشت که اصلا ارتباطی به داخل زمین نداشت ولی این‌بار بازی در یک فضای بسیار خوب برگزار شد و با دست پر به تبریز برگشتیم.

«چون بازی قبلی را بردیم دلیلی بر صعود حتمی ما به فینال نیست»، وی با ذکر این عبارت درباره دیدار برگشت تیمش مقابل سوهان محمدسیما قم در تبریز تأکید کرد: اگر می‌خواهیم قهرمان شویم که هدف ما هم همین است حتما باید در این بازی با قدرت ظاهر شویم. به نظرم هر لحظه امکان برگشت نتیجه وجود دارد ولی همه بچه‌ها یکدل شده‌اند تا به دیدار نهایی صعود کرده و به هدف‌مان نزدیک شویم.

لطفی در خاتمه در واکنش به این سوال که در صورت صعود تیمش به دیدار نهایی، دوست دارد در این بازی با کدام تیم روبرو شود، تصریح کرد: برای ما فرقی ندارد که با حفاری بازی کنیم یا گیتی‌پسند، چون برای حفظ جام در تبریز تلاش می‌کنیم و در این راه هم باید از سد هر حریفی بگذریم. ان‌شاءالله برای دومین بار با گرفتن جام دل هواداران و مردم خوب آذربایجان را شاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.