کد خبر : 131677
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 12:51
-

ناظمی : قضاوت در اروپا کاملا متفاوت‌تر از تجربه‌های پیشین من بود

ناظمی : قضاوت در اروپا کاملا متفاوت‌تر از تجربه‌های پیشین من بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: فرصت مناسبی برای قضاوت داوران خانم فوتسال ایرانی در جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا فراهم شد و توانستیم قدرتمان را به داوران و ناظران اروپایی ثابت کنیم. گلاره ناظمی در مورد قضاوت در جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا در گفت و گو با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: فرصت مناسبی برای قضاوت داوران خانم فوتسال ایرانی در جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا فراهم شد و توانستیم قدرتمان را به داوران و ناظران اروپایی ثابت کنیم.

گلاره ناظمی در مورد قضاوت در جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تجربه قضاوت در مسابقات المپیک جهانی و آسیایی را دارم، ولی قضاوت در اروپا کاملا متفات‌تر از این تجربه‌های پیشین من بود.

وی افزود: چه از لحاظ سرعت بازی و چه از لحاظ برگزاری مسابقات، بسیار خوشحالم که توانستیم به عنوان اولین نمایندگان از یک کنفدراسیون دیگر به این مسابقات برویم و توانایی هایمان را به داوران بسیار توانمند اروپا و ناظران آنجا نشان دهیم.

ناظمی گفت:امیدوارم توانسته باشیم طرز تفکر مثبتی را در ذهن اروپایی‌ها از داوران ایران به جا بگذاریم آن هم داوران و ناظرانی که شناختی از ما داوران ایرانی نداشتند.

اروپا مدعی است که بهترین داوران را دارد
گلاره ناظمی در مورد کنفدراسیون فوتبال اروپا گفت: این فرصت برای اولین بار بود که ایجاد شد و داورانی از یک کنفدراسیون دیگر برای قضاوت در اروپا دعوت شدند و دلیل آن هم این بود که اروپایی‌ها مدعی هستند که بهترین داوران دنیا را دارند و این موضوع نیز صحیح می‌باشد، چون آن‌ها هم از لحاظ آمادگی جسمانی و هم از لحاظ قضاوت در سطح بالایی قرار دارند و داوران خانم آنجا در مسابقات آقایان قضاوت می‌کنند و همین سبب پیشرفت و تمایز داوران خانم آنجا با سایر کنفدراسیون‌های دیگر دنیا است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مانند اروپا عمل نمی‌کند
ناظمی در مورد کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا مانند اروپا عمل نمی‌کند که داوران خانم فوتسال را برای قضاوت مسابقات فوتسال آقایان آسیا بفرستد، ولی امیدوارم این اتفاق در آینده بیافتد، چون یک فرصت خوب برای ما بانوان در آسیا ایجاد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.