کد خبر : 131741
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 18:29
-

بنر اعتراضی اصفهانی ها علیه دبیر سازمان لیگ/ مشاجره نصیرلو با یک هوادار/ شعار علیه پرسپولیس/ پرتاب بطری از زمین به جایگاه!

بنر اعتراضی اصفهانی ها علیه دبیر سازمان لیگ/ مشاجره نصیرلو با یک هوادار/ شعار علیه پرسپولیس/ پرتاب بطری از زمین به جایگاه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب مرحله نیمه‌نهایی دور پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور گیتی‌پسند اصفهان میزبان تیم حفاری اهواز بود و در نهایت با ۵ گل حریفش را مغلوب کرد. سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، سعید احمد‌عباسی، مهران عالی‌قدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، بلو، علی‌رضا جوان و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب مرحله نیمه‌نهایی دور پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور گیتی‌پسند اصفهان میزبان تیم حفاری اهواز بود و در نهایت با ۵ گل حریفش را مغلوب کرد.

سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، سعید احمد‌عباسی، مهران عالی‌قدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، بلو، علی‌رضا جوان و محمدرضا درخشانی ترکیب گیتی‌پسند را تشکیل دادند.

احمد ملاعلی، حسین فهیمی، بهزاد عظیمی، الیاس براتی، علی رفیعی‌پور، شهاب طالبی، هومن یعقوبی، سجاد بابایی، وحید کاظمی، آرش دهدار و امید رستمی ترکیب تیم حفاری را تشکیل دادند.

حواشی:

* یک ساعت پیش از شروع بازی نیمی از سالن پیروزی تکمیل شد.

* علی کفاشیان، رییس سازمان لیگ از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بود.

* این دیدار با تدابیر شدید امنیتی برگزار شد؛ باشگاه گیتی‌پسند با ایجاد چندین گیت بازرسی و مانع در کنار زمین از حضور احتمالی هواداران به داخل زمین جلوگیری کرد.

* سلطان حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان اصفهان نیز برای تماشای این دیدار به سالن پیروزی آمده بود.

* هواداران گیتی‌پسند با در دست داشتن بنری اعتراض خود را به سلیمانی و فدراسیون اعلام کرد که با دخالت کادر گیتی‌پسند بنر جمع آوری شد.

* با توجه به حساسیت بالای این دیدار، نصیرلو داور بازی به کوچک‌ترین حاشیه هواداران واکنش نشان داده و بازی را متوقف می‌کرد.

* عراقی‌زاده قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند، شخصاً در طول جریان بازی به داخل زمین رفته و از ایجاد حواشی احتمالی جلوگیری می‌کرد.

* در صحنه‌ای نصیرلو داور بازی با یکی از تماشاگران بر روی سکو مشاجره لفظی پیدا کرد که با دخالت ناظر بازی جریان یافت.

* هواداران گیتی‌پسند با شروع بازی، سالن پیروزی را تکمیل کردند.

* رضا لک سرمربی گیتی‌پسند به شدت بازی را از کنار خط به شکل مضطرب نظاره‌گر بود.

* پیش از آغاز نیمه دوم، هواداران گیتی‌پسند با بازیکنان گیتی‌پسند درگیر شدند؛ هواداران گیتی‌پسند یک بطری به سمت زمین پرتاب کردند که باعث عصبانیت حسین فهیمی بازیکن حفاری شد و وی بطری را به سمت هواداران گیتی‌پسند پرتاب کرد؛ همین موضوع سبب تحریک‌ هواداران گیتی‌پسند و آشوب در میان زمین شد.

* بازی فیزیکی از سوی تیم مانع طی شدن سریع بازی شده و بازی به صورت پیاپی متوقف می‌شود.

* در دقایق انتهای این دیدار تمام نیمکت نشینان دوتیم بازی را ایستاده نظاره‌گر بودند.

* اندک هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه پیروزی بر علیه تیم پرسپولیس شعار سر دادند.

* در انتهای بازی هواداران گیتی‌پسند چند بطری به داخل زمین پرتاب کردند که بازیکنان حفاری با پرتاب همان بطری‌ها به سمت هواداران گیتی‌پسند جو بازی را متشنج کردند.

شرح بازی:

دقایق ابتدای این دیدار از سوی دوتیم به صورت هجومی آغاز شد؛ بازیکنان دوتیم با پاس‌های کوتاه به زمین حریف وارد می‌شدند اما با بی‌دقتی بازیکنان توپ به جریان بازی باز می‌گشت.

دقایقی از شروع بازی سپری نشده بود که بازیکنان گیتی‌پسند با یک پاس‌کاری سریع وارد زمین حفاری شدند و در نهایت شجری با یک شوت محکم خارج از محوطه جریمه حفاری اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار، بازی فیزیکی از سوی دوتیم شکل گرفت؛ بازیکنان دوتیم با فشار بر روی دروازه یکدیگر قصد باز کردن دروازه حریف را داشتند که با درخشش دروازه‌بانان دوتیم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در ادامه بازی دوتیم با فشار‌های پیاپی قصد بازکردن دروازه حریف را داشتند؛ جو بازی اواخر نیمه اول به‌شدت سنگین دنبال شد هواداران گیتی‌پسند با شور و هیجان خود سالن پیروزی را به جهنم تبدیل کردند تا نتیجه نیمه اول یک بر صفر به سود میزبان پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم حملات گیتی‌پسند جان دوباره‌ای گرفت و در همان دقایق ابتدایی جاوید با یک شوت کات دار گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

در ادامه بازی بازیکنان حفاری نیز حملات پرفشاری بر بروی دروازه گیتی‌پسند اعمال کردند، اما توپ از خط دروازه محمدی عبور نکرد.

اواسط نیمه دوم فشار گیتی‌پسند بر روی دروازه حفاری بیشتر شد سرانجام عباسی با یک شوت محکم سومین گل تیم خود را به ثمر رساند.

در ثانیه‌های پایانی بازی تیم حفاری دست به پاور پلی زد که در این بین جاوید توانست دومرتبه از غفلت بازیکنان حفاری استفاده کرد و توانست دو گل پیاپی را به ثمر برساند و نتیجه بازی را ۵ بر صفر به سود تیم خود کند.

گل‌ها: برای گیتی‌پسند محمد شجری دقیقه ۵، مهدی جاوید دقیقه ۲۱ و ۳۹ و ۳۹، سعید احمدعباسی دقیقه ۳۴،

کارت زرد: الیاس براتی دقیقه ۱۸، محمد شجری دقیقه ۱۶، شهاب طالبی دقیقه ۳۸

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

اصفهان عروسیه.اهواز بووووووق

نام ... پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

اکثر فحاشی ها از طرف طرفداران سپاهان بود چندین بطری هم به زمین پرتاب کردن
امروز شاهد هیچ فوتسالی نبودیم جز حاشیه،فحاشی و پرتاب بطری یک نفر هم نیست پاسخگو باشه روز به روز فوتسال نابودتر میشه چون ۴ تا ادم حسابی و فنی توی این فوتسال نیستن
از بالا تا پایین باید همشون رو انداخت بیرون
مطمئنا این اتفاقات به فصل بعد هم کشیده میشه و دریغ از ادمهای دلسوز فوتسال

یک هوادار پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

راسش من امروز پسر ۷ سالمه نیاوردم
خوب کاری هم کردم از بس که فحاشی شد
میخام یه بنر بیارم با این متن:
من و پسرم به عنوان هوادار بافرهنگ تیم گیتی پسند به تیم و هواداران رقیب و و تیم داوری احترام میگذاریم.
این مسایل نیاز به فرهنگ سازی و نیز تحلیل علمی توسط اساتید دانشگاهی داره به نظر من

یک پرسپولیسی&گیتی پسندی جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۴۶

آخه این سپاهانی ها حالشون خوبه یا نه که لیگ برتر فوتسالو عین لیگ برتر فوتبال میدونند ؟ آخه چرا اینا تو لیگ فوتسال بحث فوتبالی می کنند ؟ برعلیه یه تیم باشگاهی و ملی شعار می دهند . برعلیه نائب قهرمان آسیا شعار می دند.
خود من که با لباس پرسپولیسی میرم باشگاه پیروزی کاری به کار کسی ندارم اما نمیدونم چرا اینا همیشه با من دعوا دارند؟با لباس پرسپولیس میام ولی گیتی پسند رو تشویق میکنم ولی بازم بامن دعوا دارند . سپاهانی های عزیز اگر با لباس های سپاهانم بیایید باشگاه من کاری به کار شما ندارم . من با تشویق نکردن گیتی پسند شما کاردارم. اگر برای تشویق گیتی پسند نمیایید و برای تشویق سپاهان میایید. اصلا وارد باشگاه نشید