کد خبر : 131747
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 19:38
-

لک: بی ادبی نکردم که محروم شدم/ اگر حرف بزنیم برایمان مشکل ایجاد می شود

لک: بی ادبی نکردم که محروم شدم/ اگر حرف بزنیم برایمان مشکل ایجاد می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک پس از پیروزی تیم گیتی پسند برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. تا زدن گل سوم بازی پایاپایی بود. در این چهار بازی که با ملی حفاری انجام دادیم این بازی بیشترین کیفیت را داشت. هفته گذشته اتفاقاتی افتاده که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک پس از پیروزی تیم گیتی پسند برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. تا زدن گل سوم بازی پایاپایی بود. در این چهار بازی که با ملی حفاری انجام دادیم این بازی بیشترین کیفیت را داشت. هفته گذشته اتفاقاتی افتاده که تیم تحت تاثیر قرار گرفته بود.
وی ادامه داد: سعی کردیم از ابتدا فشار را به تیم حفاری وارد کنیم و از توپ‌ اول این کار را انجام دادیم. از همه هواداران و بازیکنان تشکر می کنم که امروز از جان مایه گذاشتند.
لک همچنین افزود: امروز راجع به فوتسال نمی‌شود حرفی زد. اگر حرف بزنیم برایمان مشکل ایجاد می شود. عملا بعد از لیگ وارد بازی های حذفی شدیم. اسم‌این پلی آف نیست. این قضیه نوینی است و مسائلی که می بینیم و حواشی حاصل همین اتفاقات است. خدا را شکر به فینال رسیدیم.
وی در خصوص بازی فینال با تیم مس اظهار کرد: مس تیم‌ متفاوت و بزرگی است و سبک بازی آن ها فرق می‌کند. برای آن بازی بازیکنان را ریکاوری خواهیم کرد و برنامه ریزی می کنیم. سعی داریم بازی با کیفیتی در تبریز انجام دهیم.
وی ادامه داد: مصاحبه های من در همه سایت ها وجود دارد. بی ادبی نکردم و باخت هفته گذشته را گردن گرفتم و به مسائل حاشیه‌ای مربوط نکردم. فکر کردم ناظری که در سالن بود می توانست بهتر عمل کند و به این موضوع اشاره کردم و اینکه آیا دلیل دیگری دارد یا خیر باید در کمیته انضباطی حاضر شویم ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

انصافا از نظر فنی با بهترین های ایران،این چه بازی بود انجام دادین؟

نام ... پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

لک یا حافظه ش ضعیف شده یا دروغ زیاد میگه که فکر نکنم اولیش باشه