کد خبر : 131726
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 18:11
-

محرومیت لک و عراقی زاده از فعالیت‌ در فوتسال

محرومیت لک و عراقی زاده از فعالیت‌ در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از گزارش سازمان لیگ فوتسال به دلیل تخلفات عراقی‌زاده، قائم مقام و رضا لک، سرمربی تیم گیتی پسند مبنی بر انجام مصاحبه در کانال‌های مجازی مطالبی را مرتبط به سازمان لیگ فوتسال و کمیته انضباطی نسبت داده‌اند. از آن‌جایی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از گزارش سازمان لیگ فوتسال به دلیل تخلفات عراقی‌زاده، قائم مقام و رضا لک، سرمربی تیم گیتی پسند مبنی بر انجام مصاحبه در کانال‌های مجازی مطالبی را مرتبط به سازمان لیگ فوتسال و کمیته انضباطی نسبت داده‌اند.

از آن‌جایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از مصاحبه و انتشار بیانیه باشگاه به شرح فوق درخور صدور قرار دستور موقت است لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نفرات فوق از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتسال معلق و محروم هستند و باید روز شنبه ۴ اسفند ماه در کمیته انضباطی حضور داشته و توضیحاتی را در خصوص تخلفات خود ارائه دهند.

به گزارش fut5al، این حکم ساعاتی قبل از بازی امروز گیتی پسند و حفاری از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد اما با دستور کاظم سلیمانی در دستور اجرا قرار نگرفت. به این ترتیب لک در بازی رفت فینال مقابل مس روی نیمکت نخواهد نشست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

این دو نفر بخصوص عراقیزاده باید مادام العمر محروم بشن
اخه دیگه باید چکار کنه این عراقیزاده

محمود. جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۲۱

بر بدخواهنشون…