کد خبر : 131811
تاریخ انتشار : جمعه 3 اسفند 1397 - 10:29
-

جاوید: سرمربی حفاری باید ارتباطم با لیدرها را ثابت کند/ سابقه فوتسالی او به دو سال هم نمی‌رسد/ فعلا به جدول گلزنان نگاه نمی کنم

جاوید: سرمربی حفاری باید ارتباطم با لیدرها را ثابت کند/ سابقه فوتسالی او به دو سال هم نمی‌رسد/ فعلا به جدول گلزنان نگاه نمی کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل حفاری اهواز اظهار کرد: امروز شبیه یک تیم واقعی بازی کردیم. تماشاگران هم حمایت بی نظیری از ما کردند و خوشحالیم که به فینال رسیدیم. او همچنین درباره هت تریک در بازی امروز و نزدیک شدن به عنوان آقای گلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل حفاری اهواز اظهار کرد: امروز شبیه یک تیم واقعی بازی کردیم. تماشاگران هم حمایت بی نظیری از ما کردند و خوشحالیم که به فینال رسیدیم.

او همچنین درباره هت تریک در بازی امروز و نزدیک شدن به عنوان آقای گلی گفت: به هیچ وجه تا زمانی که مسابقات تمام نشود به جدول گلزنان نگاه نخواهم کرد. هدف اولم قهرمانی است. کادر فنی، بازیکن و باشگاه گیتی پسند برای کسب قهرمانی تلاش زیادی کرده و قهرمانی برای من دلچسب تر از همه چیز است. اگر آقای گل شوم، درباره این عنوان بعد از لیگ صحبت خواهم کرد.

ملی پوش تیم گیتی‌پسند همچنین درباره حواشی بازی توضیح داد: اتفاقات بازی نسبت به بازی رفت که در آن نارنجک زدند و ۴۰ دقیقه فحاشی کردند، چیزی نبود. تنها بین دو نیمه چند بطری به زمین انداختند که آن هم ختم به خیر شد. بازی از نظر فنی خیلی خوب بود و ما هم بدون هیچ حرف و حدیثی بردیم و ثابت کردیم چه تیمی شایسته فینالیست شدن است. تیمی که ۲۵ امتیاز از ما کمتر داشت و با یک پیروزی ادعا کرد شایسته قهرمانی است، این چنین شکست خورد.

به گزارش ایسنا، داودی نژاد سرمربی تیم حفاری بعد از بازی در جمع خبرنگاران اظهاراتی درباره ملی پوشان و جاوید مطرح کرده و گفته بود: باید روانشناس کنار تیم ملی باشد. آقای جاوید! شما که به لیدرها و بازیکنان ما پیام می‌دهی، چه رفاقتی با آنها داری؟

جاوید درباره این صحبت‌ها تصریح کرد: آقای داودی نژاد دو پهلو صحبت نکند. بنده ۱۲ سال است که فوتسال بازی می‌کنم و آنقدر مواظب شخصیت خودم بوده ام که آدم‌های شبیه او درباره من صحبت نکنند. سابقه او در فوتسال به دو سال هم نمی‌رسد اما می‌آید و در مورد تیم ملی و لزوم استفاده از روانشناس در تیم ملی صحبت می‌کند. ایشان باید جایگاه خودش را بداند. بنده نه با لیدرها و نه بازیکنان حفاری هیچ تماسی نداشته ام. لیدرهای اهوازی معمولاً خودشان قبل از بازی به هتل آمده و با ما خوش و بش کرده اما در بازی فحش ناموسی می‌خوریم. من چه رفاقتی با این افراد باید داشته باشم؟ اگر هم چیزی باشد بر مبنای احترام است. اگر رفاقتی با آنها داشتم، هر سال ۴۰ دقیقه فحش نمی‌خوردم.
بازیکن گیتی پسند اضافه کرد: این تیم حفاری بود که با مسائل غیرفنی در بازی رفت، ما را شکست داد وگرنه ما با روش فنی، بباز نبودیم. آقای داودی نژاد شفاف اعلام کند که چه رابطه‌ای با بازیکن آنها دارم. متأسفانه هر کسی می‌خواهد اعتباری برای خودش درست کند اسم ملی پوشان را می‌آورد و بدون سند و مدرک صحبت می‌کند. این آقا باید اثبات کند چه رابطه‌ای با آنها دارم.

جاوید همچنین درباره مصاف با مس سونگون در فینال به ایسنا گفت: ابتدا باید بگویم تیم سوهان محمدسیما قم نشان داد تیم شایسته ای است. این تیم، سورپرایز بزرگی برای لیگ بود و بازیکنانش با وجود مشکلات مالی تا اینجای لیگ آمدند. درباره تقابل گیتی پسند و مس هم باید بگویم، هر دو تیم به فوتسال ایران شخصیت داده اند و دو باشگاه بزرگ فوتسال ایران هستند. هر دو بازی فینال، بازی‌های زیبایی می‌شود و هر تیمی که قهرمان شود، فوتسال برد کرده است. من شانس دو تیم را مساوی می دانم و هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد، پیروز خواهد بود. اینکه بازی برگشت در اصفهان است، هیچ سودی برای ما ندارد چرا که تیم مس سونگون با حفاری متفاوت است. بازیکنانشان سال‌ها در میادین بین المللی حضور داشته اند و جو ورزشگاه نمی‌تواند روی بازی آنها تأثیر بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

عیبی نداره اقای جاوید ، هر چی شما میگی درسته ، ولی بیا ۱ معامله کنیم هر چی فحش توی اهواز دادن برای تیم ما ( حفاری ) و هرچی دیروز از زمان گرم کردن تیم حفاری تا پایان بازی به ما و خانوادهامون گفتن برای بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند .

طرفدار گیتی.م جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

نه این معامله درست نیست!.هرچی فحش تو اهواز دادید مال حفاری.تو اصفهان هم پنج تا گل که خوردید کافیه براتون خخخخخ توکه پنج تا میخوری…..

نام ... جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

دهنت سرویس😂😂😂

نام ... جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

آقای جاوید تمام صحبت های شما درست
شما اصلا تا به حال به حفاری از لحاظ فنی نباخته بودید
چه زمانی که با گیتی تو اصفهان چهارتا و شش تا خوردید
چه زمانی که با تاسیسات تو تهران چهارتا و تو اهواز هفت تا خوردید
اینها همه با مسائل غیر فنی بوده
فقط این موضوع رو به شما بگم که دیگه تحت هیچ شرایطی با هیچ تیمی وارد اهواز نشید
چون اونموقع مطمئن هستم با پشیمانی کامل برمیگردی
همینطور مهران عالیقدر،سپهر محمدی و آقای عراقی زاده

علی جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

نخوردی هم نخوردی بزرگوار😂😂😂😂😂

Ahwziiii جمعه , ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

مهدی جاوید اومدی اهواز با هرتیمی ناقص میشی در ضمن گیتی شش هفت سال حریف حفاری نشده .البته مهران عالی قدر سپهر محمدی شجری رو هر جای اهواز ببینم ناقص میشن.بلایی سرتون بیاریم که تاابد نتونین بیایین اهواز .با سنگ ناقص میشین .از الان داریم لحظه شماری میکنیم با هر تیمی هم برید اهواز میبینمتون

Ahwaz شنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

عالیقدرجاوید عراقی زاده سپهرمحمدی انشالله که اهوازنمیاید که سالم بمونید

Sep یکشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۲۳

واقعا فکر کردین با تهدید کردن بازیکن کار درستی انجام میدید خوب تو اصفهان که از خجالت بازیکنان در میان آون موقعه بازی باختید دیگه تهدید نداره

ahwaz یکشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

مهران عالیقدرو جاوید وسپهرمحمدی رویک گوشمالی درست بایدبدیم تا بی خیال تهدید کردن بشیم

نام ... یکشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

برد و باخت همیشه بوده
بحث بزرگنمایی و تحریک تماشاگران جهت فحاشی هست