کد خبر : 131910
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 10:34
-

نجاریان :امکان شروع لیگ در خرداد وجود ندارد /نتیجه جلسه مدیران تعیین کننده فرمت انجام لیگ خواهد بود

نجاریان :امکان شروع لیگ در خرداد وجود ندارد /نتیجه جلسه مدیران تعیین کننده فرمت انجام لیگ خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال قصد دارد سال آینده علاوه بر مسابقات لیگ برتر، جام حذفی را هم برگزار کند. باوجود اینکه کمیته فوتسال در سال های گذشته تجربه ناموفقی در برگزاری جام حذفی داشته است اما در آخرین جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ مقرر شد سال ۹۸ برگزاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال قصد دارد سال آینده علاوه بر مسابقات لیگ برتر، جام حذفی را هم برگزار کند.

باوجود اینکه کمیته فوتسال در سال های گذشته تجربه ناموفقی در برگزاری جام حذفی داشته است اما در آخرین جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ مقرر شد سال ۹۸ برگزاری این جام در دستور کار قرار بگیرد.

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: با تصمیمی که هفته گذشته در جلسه گرفتیم جام حذفی در ماه رمضان سال بعد برگزار می شود و فقط تیم های پایه و زیر ۲۳ سال از سراسر کشور می توانند در آن حضور یابند.

نجاریان درباره زمان شروع لیگ برتر هم تصریح کرد: پیشنهادمان این بود که لیگ در نیمه اول تیرماه آغاز شود. نظر بعضی از دوستان این بود که لیگ در خردادماه شروع شود ولی امکانش نبود چون فروردین که تعطیل است. اردیبهشت هم ماه رمضان است و بعد از آن تیم ها حداقل به دو ماه زمان برای آماده سازی نیاز دارند.

فوتسال ملی و باشگاهی ایران فصل آینده سال شلوغی دارد. در مرداد، مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار می شود و قهرمان لیگ باید در این مسابقات به میدان برود. از سوی دیگر تیم ملی مهرماه باید در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا با حریفانش رقابت کند و اسفند هم در مرحله نهایی جام ملت ها مسابقه بدهد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا تعطیلات نیم فصل لیگ با حضور تیم ملی در مرحله مقدماتی جام ملت ها مصادف می شود؟ تاکید کرد: خیر اینطور نیست. کار درست و اصولی این است که تعطیلات نیم فصل زمانی باشد که تیم ملی در مرحله مقدماتی جام ملت ها بازی می کند اما در این صورت باید لیگ را در مردادماه آغاز می کردیم. این کار هم باتوجه به تقویم فشرده امکان پذیر نبود بخصوص اینکه سه «فیفا دی» هم برای فصل بعد دیده شده و تیم ملی نیاز به بازی های تدارکاتی هم دارد.

به گفته نجاریان، برگزاری مسابقات لیگ در فصل آینده به صورت پلی آف در جلسه ای در فروردین ماه با حضور مدیران باشگاه ها بررسی و نتیجه آن تعیین کننده فرمت انجام لیگ خواهد بود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.