کد خبر : 132041
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 14:50
-

پاپی : حفاری در ابتدای فصل برای قهرمانی بسته شده بود/ از دست دادن قهرمانی به این شکل ناعادلانه بود

پاپی : حفاری در ابتدای فصل برای قهرمانی بسته شده بود/ از دست دادن قهرمانی به این شکل ناعادلانه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسحر پاپی پس از پایان دیدار رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان در اصفهان و پیروزی حفاری برابر دختران کویر مس کرمان گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما همه هم قسم شدیم تا این بازی را پیروز شویم که خدارا شاکرم توانستیم به هدفمان برسیم. بازیکن تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسحر پاپی پس از پایان دیدار رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان در اصفهان و پیروزی حفاری برابر دختران کویر مس کرمان گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما همه هم قسم شدیم تا این بازی را پیروز شویم که خدارا شاکرم توانستیم به هدفمان برسیم.

بازیکن تیم ملی حفاری ایران در خصوص شرایط این تیم ، تاکید کرد: ملی حفاری در ابتدای فصل برای قهرمانی بسته شده بود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ما نتوانستیم به جایگاهی که مستحق آن بودیم برسیم. فصل گذشته شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در پایان فصل قهرمان با تفاضل گل مشخص شد امسال پلی آف را برگزار کردند که این اتفاق تکرار نشود.

وی تصریح کرد: من با دو گلی که در این بازی به ثمر رساندم ۲۹ گله شدم اما قهرمانی می توانست من را خوشحال کند. متاسفانه امسال هم ما با تفاضل گل از فینال جام ماندیم و تیمی بودیم که ضرر کردیم. به نظر من شرایط لیگ تفاوتی با فصل گذشته نکرد و اگر قرار است پلی آف باشد، باید مانند لیگ مردان برگزار شود.

بازیکن تیم ملی حفاری خاطرنشان کرد: ما هفته ها صدر نشین بودیم و در یک بازی شرایط مساعدی نداشتیم که به هرحال برای هر تیمی پیش می‌آید در یک بازی محروم یا مصدوم داشته باشد و یا به هر دلیلی شرایط همیشگی را نداشته باشد، این شرایط برای ما بوجود آمد و به آنچه که می‌خواستیم نرسیدیم. از دست دادن قهرمانی به این شکل ناعادلانه بود.

وی درباره شرایطش در فصل آینده عنوان کرد: در حال حاضر برای اردوهای تیم ملی آماده می‌شوم و تصمیمی و برای فصل آینده هنوز نگرفتم. باید دید چه پیش می‌آید فعلا تمرکزم روی اردوهای تیم ملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.