کد خبر : 132096
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 16:13
-

برخورد دو گانه کمیته انضباطی با جنجال در فوتسال/ گلایه کفاشیان از اقدام خودسرانه سلیمانی

برخورد دو گانه کمیته انضباطی با جنجال در فوتسال/ گلایه کفاشیان از اقدام خودسرانه سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار رفت دو تیم فوتسال گیتی پسند و حفاری در اهواز در شرایطی به سود حفاری به پایان رسید که رضا لک سرمربی و محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اعتراضاتی را به کمیته فوتسال و اتفاقات این مسابقه داشتند. بعد از آن بازی، کاظم سلیمانی دبیر سازمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار رفت دو تیم فوتسال گیتی پسند و حفاری در اهواز در شرایطی به سود حفاری به پایان رسید که رضا لک سرمربی و محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اعتراضاتی را به کمیته فوتسال و اتفاقات این مسابقه داشتند.

بعد از آن بازی، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ گزارشی را در خصوص اقدام لک و عراقی زاده تهیه کرد و برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرستاد تا به آن رسیدگی شود.

کمیته انضباطی هم در روز بازی برگشت و کمتر از یک هفته از ارسال این گزارش، رای به محرومیت لک و عراقی زاده داد اما از آنجا که به گفته مسئولان فوتسال این رای به باشگاه گیتی پسند ابلاغ نشده بود، لک اجازه یافت تیمش را در بازی برگشت با حفاری همراهی کند.

پیگیری ها نشان می دهد علی کفاشیان در جریان جزئیات گزارشی که سلیمانی برای کمیته انضباطی فرستاده بود، قرار نداشته است و روز گذشته وقتی ماجرا برایش توضیح داده می شود، از این اقدام دبیر سازمان لیگ گلایه می کند. کفاشیان همچنین به مسئولان کمیته انضباطی توصیه می کند باتوجه به حساسیت شرایط لیگ در آستانه فینال، مساعدت لازم صورت بگیرد.

جدا از گزارش کاظم سلیمانی، مسئولان کمیته انضباطی باید به این سئوال هم پاسخ بدهند که چطور رای به محرومیت سرمربی و قائم مقام گیتی پسند داده اند در حالی که طبق گفته اسماعیل حسن زاده رئیس این کمیته امکان صدور رای بلافاصله بعد از وصول گزارش و بدون دفاع طرفین دعوا وجود ندارد.

روز ۱۶ دی ماه دیدار تیم های گیتی پسند و شهروند ساری در لیگ برتر جنجالی شد و نیمه تمام باقی ماند. سعید نجاریان مدیرعامل تیم شهروند ۶ روز بعد در مصاحبه ای این سئوال را مطرح کرد که چرا رای کمیته انضباطی در خصوص این مسابقه اعلام نمی شود.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی همان روز پاسخ نجاریان را در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال به این صورت داد: «بارها گفته‌ایم که امکان صدور رأی بلافاصله بعد از وصول گزارش وجود ندارد. یعنی بعد از وصول گزارش، حتماً به تیم و یا فرد متخلف باید فرصت دفاع داده شود. بارها گفته‌ایم که حداقل یک هفته و گاهی بیشتر از یک هفته زمان لازم است تا رأی کمیته انضباطی پس از فرصت دفاع و وصول لایحه دفاعیه و برقراری جلسه رسیدگی صادر شود. با آیین‌نامه قدیم می‌توانستیم در کمترین زمان ممکن رأی صادر کنیم، اما اکنون این امکان وجود ندارد و این انتظار که رأی یک دیدار چند روز بعد از مسابقه صادر شود، عملاً وجود ندارد. ما مکلف هستیم که مواعد قانونی را رعایت کنیم.»

در نهایت رای آن بازی جنجالی روز ۲۵ دی ماه یعنی بعد از گذشت ۱۰ روز منتشر شد.

کمیته انضباطی در پرونده بازی حفاری با گیتی پسند، ابتدا سرمربی و قائم مقام گیتی پسند را کمتر از ۶ روز بعد از مصاحبه محروم کرد و سپس آنها را برای دفاع از خود و ارائه مستندات احضار کرد؛ حکمی که نه تنها اجرا نشد بلکه حتی به گیتی پسند ابلاغ هم نشده بود!

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.