کد خبر : 132084
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 10:06
-

حرف آخر گیتی برای فینال فوتسال/ فقط در سالن پیروزی بازی می‌کنیم

حرف آخر گیتی برای فینال فوتسال/ فقط در سالن پیروزی بازی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند که امسال همانند فصل های گذشته در سالن پیروزی اصفهان تمرین و بازی کرده بود، در آستانه دیدار فینال لیگ با تیم مس با درخواست عجیب سازمان لیگ فوتسال مواجه شد. علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ در حاشیه دیدار گیتی پسند با حفاری در مرحله نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند که امسال همانند فصل های گذشته در سالن پیروزی اصفهان تمرین و بازی کرده بود، در آستانه دیدار فینال لیگ با تیم مس با درخواست عجیب سازمان لیگ فوتسال مواجه شد.

علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ در حاشیه دیدار گیتی پسند با حفاری در مرحله نیمه نهایی با مسئولان هیات فوتبال استان اصفهان رایزنی کرد تا دیدار برگشت فینال لیگ، به جای سالن پیروزی در سالن نقش جهان برگزار شود.

نگرانی از تامین امنیت سالن پیروزی به عنوان دلیل اصلی این تصمیم عنوان شده بود؛ در حالی که گیتی پسند ۹ ماه در این سالن بازی کرده بود!

با این حال مسئولان باشگاه گیتی پسند تاکید کرده اند که فینال برگشت در بازی مقابل مس را فقط در سالن پیروزی برگزار می کنند و قصدی برای تغییر محل برگزاری مسابقه ندارند.

رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند با اعلام این خبر گفت: قطعا سالن پیروزی را برای بازی فینال عوض نمی کنیم. سالن پیروزی یکی از معدود سالن های استاندارد فوتسال در ایران است و مقابل مس هم در همین سالن به میدان خواهیم رفت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.