کد خبر : 132117
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 17:29
-

شیفتگان خدمت یا تشنگان قدرت؟ / پارسیان با انگیزه های سیاسی در سودای لیگ برتری شدن مجدد

شیفتگان خدمت یا تشنگان قدرت؟ / پارسیان با انگیزه های سیاسی در سودای لیگ برتری شدن مجدد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که تیم پارسیان شهر قدس با سقوط مجدد به لیگ دسته اول و از بین بردن دومین امتیاز یک تیم قهرمان یعنی تاسیسات دربایی پس از دبیری تبریز،یکی از ضعیف ترین عملکرد ها را در ادوار لیگ برتر چه در حوزه مدیریت و چه فنی داشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که تیم پارسیان شهر قدس با سقوط مجدد به لیگ دسته اول و از بین بردن دومین امتیاز یک تیم قهرمان یعنی تاسیسات دربایی پس از دبیری تبریز،یکی از ضعیف ترین عملکرد ها را در ادوار لیگ برتر چه در حوزه مدیریت و چه فنی داشته است سودای دوباره حضور در لیگ برتر نشان می دهد که مالکان و مدیران باشگاه نه در فکر پیشرفت فوتسال و موفقیت در این عرصه که در اندیشه به بار نشاندن تفکرات سیاسی خود هستند.

تفکراتی که البته با عملکرد ضعیف آنها و وجود جو منفی در شهر قدس نشان می دهد که تا الان از کمترین اقبال عمومی و موفقیت در آن برخوردار بوده اند و حضور دوباره آنها در لیگ برتر آخرین دست و پا زدن ها برای رسیدن به اقبال مورد نظر سیاسی است.

پارسیان که با رکورد دو سقوط پیاپی در لیگ برتر از این حیث بدنامی را برای خود برگزیده حالا و در حالی که سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو است با هدف حضور علیرضا نعیمی مالک باشگاه در صندلی مجلس سودای حضور مجدد در لیگ برتر را دارد.تیم داری با حداقل امکانات و با بدهی های انبوه با شعار دهان پرکن رسیدگی به شهر محروم شهر قدس و توجه به مشکلات و کمبودهای موجود دراین خطه و همچنین کشاندن پای جوان ها به سالن ها که حربه هایی نخ نما شده است دیگر پاسخ نخواهد داد.

بازی های خالی از تماشاگر پارسیان در شهر قدس که گاه با حضور بچه مدرسه ای هایی پر می شود که برای خالی کردن هیجان کودکی شان نه با کوچکترین شناختی از فوتسال و قوانینش به سالن می آیند راهی برای رسیدن به مجلس نیست. نه مجلس جایی برای این قیبل آدم ها دارد و نه فوتسال افرادی می خواهد که آن را پله ای برای اهداف سیاسی خود دانسته و با سودای رسیدن به صندلی های مهم تر از فوتسال نردبان بسازند.

فوتسال برای فوتسالی هاست و اگر برد و باختی هم باشد برای فوتسالی هاست چون آنها از این برد و باخت ها سو استفاده نمی کنند.شاید به همین دلیل باشد که نعیمی مالک شکست خورده پارسیان بدون تفکرات فوتسالی و با اندیشه های سیاسی اینگونه نتایج افتضاح را رقم زده و بازهم می خواهد بر اشتباه خود اصرار کند که شاید به اهداف خود برسد اما نمی داند که راه را اشتباه آمده  و مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آگاه سه شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

اصلا عقده گشایی و قصد و غرض توی متن شما ملاحظه نمیشه دوست عزیز… والا این فوتسال هیچی جز عشق توش نیست و خواهشا فراری ندن چارتایی که بهردلیلی میان از جیب یا هرجا دیگه خرج میکنن