کد خبر : 132124
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 14:57
-

شیربیگی :پس از ۸ ماه سختی توانستیم قهرمان شویم/تمامی بازیکنان به من کمک کردند تا خانم گل شوم

شیربیگی :پس از ۸ ماه سختی توانستیم قهرمان شویم/تمامی بازیکنان به من کمک کردند تا خانم گل شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خانم گل چهاردهمین لیگ‌برتر فوتسال بانوان گفت: ما یک تیم هستیم و تمامی بازیکنان به من کمک کردند تا عنوان خانم گلی را کسب کنم. سارا شیربیگی درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازی فینال روز خوب ما بود. ما بازی رفت فینال را مدیریت کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خانم گل چهاردهمین لیگ‌برتر فوتسال بانوان گفت: ما یک تیم هستیم و تمامی بازیکنان به من کمک کردند تا عنوان خانم گلی را کسب کنم.

سارا شیربیگی درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازی فینال روز خوب ما بود. ما بازی رفت فینال را مدیریت کردیم تا در اصفهان بتوانیم کاپ را بالا ببریم و خدا را شکر پس از ۸ ماه سختی توانستیم قهرمان شویم.

وی ادامه داد: با به دست آوردن جام قهرمانی خستگی تمام این اذیت شدن‌ها و خستگی‌ها از بدنمان رفت.

بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی‌نو درباره خانم گلی‌اش در این رقابت‌ها گفت: ما یک تیم هستیم و تمامی بازیکنان به من کمک کردند تا خانم گل شوم. البته قول خانم گلی را داده بودم چراکه تولد برادرم بود و این عنوان را تقدیم به او می‌کنم.

شیر بیگی در خصوص کیفیت لیگ امسال تصریح کرد: پس از ۹ سال بازی کردن در لیگ فوتسال می‌توانم بگویم امسال بهترین لیگ فوتسال بود که برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.