کد خبر : 132154
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 17:43
-

محرومیت عراقی زاده و جریمه نقدی لک/ سرمربی گیتی پسند منعی برای نشستن روی نیمکت در بازی با حفاری نداشت

محرومیت عراقی زاده و جریمه نقدی لک/ سرمربی گیتی پسند منعی برای نشستن روی نیمکت در بازی با حفاری نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام کمیته انضباطی عمل و اقدام عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند مبنی بر انجام مصاحبه علیه مسئولین سازمان لیگ فوتسال و رکن قضائی فدراسیون و تهدید انجام تخلف و برخی رفتار غیر ورزشی در مسابقه بعدی تخلف و مغایر با ماده ۷۰ مقررات انضباطی و مصداق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام کمیته انضباطی عمل و اقدام عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند مبنی بر انجام مصاحبه علیه مسئولین سازمان لیگ فوتسال و رکن قضائی فدراسیون و تهدید انجام تخلف و برخی رفتار غیر ورزشی در مسابقه بعدی تخلف و مغایر با ماده ۷۰ مقررات انضباطی و مصداق نشر اکاذیب و اهانت تلقی و با احراز آن، وی به مدت ۲ جلسه از همراهی تیم مربوطه و ورود به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات تیم محروم و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. جریمه نقدی مشمول جهات مخففه گردید.

رضا لک، سرمربی تیم باشگاه به توبیخ کتبی و پرداخت۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است و از دستور موقت صادره به شماره ۱۰۱۳ مورخ ۳۰ بهمن ماه نسب به آقای لک رفع اثر و نسبت به بند ۲ آقای عراقی زاده با رعایت مقررات قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

سال بعد دیوانگیه گیتی پسند با این همه تبعیض تیمداری کنه