کد خبر : 132128
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 14:53
-

ورود آقایان به ورزشگاه در جذب اسپانسر موثر است!

ورود آقایان به ورزشگاه در جذب اسپانسر موثر است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان گفت: قطعاً ورود آقایان به ورزشگاه تأثیرگذار خواهد بود چراکه با ورود آن‌ها اسپانسرها بیشتر ترغیب به ورود به بخش بانوان خواهند شد. آنیتا جواندل سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در خصوص دیدار رده‌بندی برابر تیم ملی‌حفاری اظهار کرد: بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان گفت: قطعاً ورود آقایان به ورزشگاه تأثیرگذار خواهد بود چراکه با ورود آن‌ها اسپانسرها بیشتر ترغیب به ورود به بخش بانوان خواهند شد.

آنیتا جواندل سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در خصوص دیدار رده‌بندی برابر تیم ملی‌حفاری اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند، اما متاسفانه در زمان‌هایی از بازی کم آوردیم و یک بازیکن ما نیز مصدوم شد.

وی در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنان تیم راضی بوده است یا خیر، گفت: بازیکنان عملکرد همیشگی را نداشتند و نمی‌توانیم راضی باشیم.

جواندل درباره لیگ امسال نیز اظهار کرد: لیگ بسیار خوبی بود و تیم‌ها در یک حد بودند و دلیل آن نیز پخش شدن بازیکنان تیم ملی در تیم‌ها بود. فقط داوری‌ها در نیم‌فصل دوم کمی دچار مشکل شد که البته در بازی رده‌بندی و فینال مشکلی از لحاظ داوری وجود نداشت.

وی درباره ورود آقایان به ورزشگاه و تأثیر آن برای جذب اسپانسر خاطرنشان کرد: قطعاً ورود آقایان به ورزشگاه تأثیرگذار خواهد بود، چراکه با ورود آن‌ها اسپانسرها بیشتر ترغیب به ورود به بخش بانوان خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.