کد خبر : 132179
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 15:40
-

شمسایی: کمیته فنی تصمیم گرفت دو مربی زن و یک مربی مرد در تیم بانوان باشند/نمی دانم یاری موضعش را به کسی گفته است یا نه؟

شمسایی: کمیته فنی تصمیم گرفت دو مربی زن و یک مربی مرد در تیم بانوان باشند/نمی دانم یاری موضعش را به کسی گفته است یا نه؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد حواشی رخ داده در تیم بانوان گفت:من دو روزی در یزد بودم و اخبار را از طریق رسانه ها پیگیری کردم و الان هم در حالی که آقای انصاری فرد سخنگوست من به جای ایشان در این باره حرف می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد حواشی رخ داده در تیم بانوان گفت:من دو روزی در یزد بودم و اخبار را از طریق رسانه ها پیگیری کردم و الان هم در حالی که آقای انصاری فرد سخنگوست من به جای ایشان در این باره حرف می زنم. خاتم صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون در دو جلسه کمیته فنی حاضر شده و ما نظرات خود را در مورد وضعیت کادرفنی تیم بانوان رفتیم و مقرر شد دو مربی زن و یک مربی مرد در کادرفنی حاضر باشند که جمیع نظرات در مورد دو مربی زن روی خانم بابایی و یاری بود.

شمسایی در مورد اینکه چرا خانم یاری قبل از اعلام نام او به عنوان مربی موضعش را اعلام نکرده تاکید کرد:من در جریان مذاکرات و صحبت هایی که با او شده نیستم چرا که این وظیفه به خانم صوفی زاده محول شد و ما نه از خانم بابایی و نه یاری در جلسات کمیته فنی دعوت نکردیم. اینکه اقای انصاری فرد و خانم صوفی زاده با آنها مذاکره کرده و چه حرفهایی رد و بدل شده را در جریان نیستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.