کد خبر : 132173
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 15:30
-

لک:پلی آف شبیه جام حذفی بود!/حرف سنگینی نزدم که محروم شوم/نباید مسائل فنی را به مسائل حاشیه‌ای فوتسال ربط دهیم/هم مس قهرمانی می خواهد هم ما

لک:پلی آف شبیه جام حذفی بود!/حرف سنگینی نزدم که محروم شوم/نباید مسائل فنی را به مسائل حاشیه‌ای فوتسال ربط دهیم/هم مس قهرمانی می خواهد هم ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد بازی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل مس سونگون در مرحله نهایی رفت پلی‌اف لیگ برتر فوتسال گفت:‌ بازی با مس یک دیدار متفاوت است. هر دو تیم بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارند که یا در کنار هم و یا در روبه‌روی هم بازی کرده‌اند. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد بازی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل مس سونگون در مرحله نهایی رفت پلی‌اف لیگ برتر فوتسال گفت:‌ بازی با مس یک دیدار متفاوت است. هر دو تیم بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارند که یا در کنار هم و یا در روبه‌روی هم بازی کرده‌اند.

وی در ادامه گفت:‌ از لحاظ فنی شناخت خوبی روی تیم مس داریم به این دلیل که در طول لیگ دو بار با این تیم بازی کردیم.مس بازیکنان و ملی پوشان خوبی دارد اما ما هم گیتی پسند هستیم و برای هر بازی آماده‌ایم و در طول هفته هم سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم قهرمان لیگ می‌شود یا خیر، گفت: سعی ما از ابتدا  شروع لیگ برتر قهرمانی بوده است البته تیم مس هم به دنبال قهرمانی و دفاع از عنوان قهرمانی خودش است. این ۲ تیم  همانطور که در بازی‌های پلی‌اف و لیگ نشان دادند به دنبال قهرمانی هستند و ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که قهرمان شویم.امیدوارم همچنان تا مرحله آخر و نهایی مرحله پلی‌‌آف و بازی برگشت با مس که در اصفهان برگزار می‌شود،مثل بازیهای قبل موفق و قهرمان لیگ برتر شویم.

لک در جواب به این پرسش که از مرحله پلی‌اف لیگ برتر راضی بودید،‌گفت:‌خیر. همانطور که از قبل از برگزاری مرحله پلی‌اف گفته بودم اگر قوانین مرحله پلی‌اف رعایت نشود ما حاشیه های زیادی خواهیم داشت و به نظرم این مرحله بیشتر به جام حذفی شبیه بود تا مرحله پلی‌آف. در هیچ جای دنیا مرحله پلی‌آف این چنین برگزار نمی‌شوداما ما چاره ای جز قبول کردن نداشتیم.

وی در مورد صدور رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیتش از کلیه فعالیت‌های ورزشی و تبدیل آن به جریمه نقدی گفت: روز شنبه به اتفاق عراقی‌زاده مدیرعامل باشگاه به کمیته انضباطی رفتیم و نسبت به حکم صادره اعتراض داشتیم. در این جلسه کلیه اسناد و مدارک را به همراه خود برده بودیم اما دیدیم که سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در گزارشی به کمیته انضباطی خواستار محرومیت ما شده بود و علت محرومیت را هم این چنین اعلام کرده بود که چرا من در مصاحبه‌ای اعلام کردم ناظر بازی عدم کفایت را در اتفاقات بازی در اهواز نداشته است. کفایت معنی‌اش لیاقت است و عدم کفایت عدم لیاقت فرد است و من فکر نکنم حرف خیلی سنگین و یا توهینی باشد که بخواهند کسی را با گفتن این جمله محروم کنند. در این جلسه من فیلمی را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم تا خودشان موضوع عدم کفایت ناظر را بررسی کنند. در پایان جلسه هم کمیته انضباطی با توجه به اینکه اولین باری بود که پرونده‌ام در این کمیته مطرح می‌شد من را به جزای نقدی محکوم کرد.

لک افزود:‌ما نباید مسائل فنی را به مسائل حاشیه‌ای فوتسال ربط دهیم اگر به تصمیم گیری‌ها اعتراض داریم و انتقادی می‌کنیم نباید آنها را به  مسائل دیگر ربط داد. من اگر به مرحله پلی‌اف معترض بودم به این دلیل بود که هیچ جای دنیا مرحله پلی‌اف اینگونه برگزار نمی‌شود. به نظرم مرحله پلی اف لیگ برتر فوتسال بیشتر شبیه مسابقات حذفی بود همیشه در این مرحله پلی اف آپشن‌های خاصی برای تیم‌های صدرنشین در نظر می‌گیرند اما متأسفانه در این مرحله برای تیمهای صدرنشین لیگ چنین اتفاقی رخ نداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.