کد خبر : 132355
تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 13:13
دسته‌بندی نشده
-

تقی پور:از نظر مالکیت و موقعیت‌های گل تیم برتر زمین بودیم/ هنوز دور برگشت باقی‌مانده است/حواشی را بزرگنمایی کردند

تقی پور:از نظر مالکیت و موقعیت‌های گل تیم برتر زمین بودیم/ هنوز دور برگشت باقی‌مانده است/حواشی را بزرگنمایی کردند
سرمربی تیم مس در مورد تساوی مقابل گیتی پسند گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس ورزقان: همان‌طور که دیدید بازی را خوب شروع کردیم. از نظر مالکیت و موقعیت‌های گل نیز تیم برتر زمین بودیم. تاکنون چنین استقبالی در سالن پورشریفی ندیده بودم. کمی بدشانس بودیم و مقابل این هواداران شرمنده شدیم. بچه‌هایمان خوب بازی کردند. چند موقعیت خوب داشتیم اما هیچ‌چیز تمام نشده و هنوز دور برگشت باقی‌مانده است.

تقی پور در رابطه با شانس قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: این‌طور نیست که بگوییم چون در دیدار اول مساوی کرده‌ایم، دیگر نمی‌توانیم قهرمان شویم. در اصفهان نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا همان‌طور که قول داده‌ایم جام قهرمانی را حفظ کنیم. ان‌شاءالله در اصفهان پاسخ حضور هوادارانمان در این بازی را با نتیجه‌ای قابل قبول می‌دهیم.

تقی پور در خصوص ورود تماشاگر به زمین بازی در این دیدار گفت: اتفاق خاصی رخ نداد. در آن صحنه یک تماشاگرنما وارد زمین شد. برخورد خاصی هم رخ نداده بود اما کمی بزرگنمایی کردند. باید تلاش کنیم چنین مسائلی تکرار نشود. قطعاً باشگاه از کانون هواداران خواهد خواست تا با این موضوع برخورد کند. همان‌طور که دیدید دو تیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای انجام دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.