کد خبر : 132358
تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 13:16
-

سرپرست شاهین کرمانشاه:برای میزبان فینال لیگ دسته یک با مشکل مالی مواجه هستیم

سرپرست شاهین کرمانشاه:برای میزبان فینال لیگ دسته یک با مشکل مالی مواجه هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به عدم حضور نماینده تیم هایپر در روز قرعه‌کشی میزبانی فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور، میزبانی این مسابقه به کرمانشاه واگذار شد و شاهین کرمانشاه در ورزشگاه شهدای بازی‌دراز مجموعه ورزشی قمربنی هاشم در روز ۱۷ اسفند میزبان هایپر شاهین‌شهر شد. *با دست خالی نمی‌توان هیچ برنامه‌ریزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به عدم حضور نماینده تیم هایپر در روز قرعه‌کشی میزبانی فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور، میزبانی این مسابقه به کرمانشاه واگذار شد و شاهین کرمانشاه در ورزشگاه شهدای بازی‌دراز مجموعه ورزشی قمربنی هاشم در روز ۱۷ اسفند میزبان هایپر شاهین‌شهر شد.

*با دست خالی نمی‌توان هیچ برنامه‌ریزی داشت

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: می‌توانیم برنامه‌ریزی  لازم برای برگزاری یک مراسم باشکوه به همراه میهمان‌های ویژه‌ای را برای این مراسم داشته باشیم به‌شرط آنکه حمایت مالی از ما صورت پذیرد، چراکه تیم شاهین با مشکل تامین بودجه برای برگزاری این مراسم مواجه است.

سیداحسان احسانی خاطرنشان کرد: این مراسم قطعا نیازمند سکوی قهرمانی، جشن قهرمانی، جوایز برای آقای گل رقابت‌ها و فنی‌ترین بازیکن است، لذا برگزاری یک مراسمی در این شریط از توان تیم شاهین کرمانشاه خارج است و نیاز به مساعدت مسؤولان مربوط دارد.

احسانی یادآور شد: درخواست‌های لازم برای مساعدت مالی برای برگزاری این مسابقات ارائه شده، هم‌اکنون منتظر پاسخ مسؤولان مربوطه برای بحث کمک مالی به تیم برای برگزاری این جشن هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکرات لازم برای جذب بازیکن و یا مربی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر صورت گرفته است، گفت: مذاکره با بازیکن یا سرمربی در حد لیگ برتر نیازمند تامین اعتبار مالی در حدود یک‌میلیارد تومان است و این مساله از توان تیم شاهین کرمانشاه خارج است و به همین دلیل هیچ صحبتی با کسی نکرده‌ایم.

احسانی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار لازم می‌توانیم مذاکرات لازم را انجام دهیم، اما با دست خالی نمی‌توان هیچ برنامه‌ریزی کرد.

*منابع مالی هیأت فوتبال کرمانشاه بسیار محدود است

دبیر هیأت فوتبال استان کرمانشاه  نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص مراجعه مسؤولان تیم فوتبال شاهین کرمانشاه، با تمام توان برای رایزنی با مسؤولان ورزش استان و یا هر ارگان و یا سازمان دیگری با آن‌ها همکاری خواهیم کرد و امیدواریم این تیم بتواند به نحو احسن این برنامه را اجرا کرده و با تمام توان در مسابقات لیگ برتر فوتسال حاضر شود.

ساسان سهامی خاطرنشان کرد: منابع مالی هیأت فوتبال استان کرمانشاه بسیار محدود است اما در حد توان هیأت فوتبال استان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه فینال مسابقات لیگ دسته یک فوتسال آقایان مساعدت و همکاری خواهد کرد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این خصوص، گفت: متولی ورزش فوتبال و فوتسال در استان کرمانشاه، هیأت فوتبال استان است و مسؤولان تیم شاهین کرمانشاه می‌توانند از طریق این هیأت اقدامات و مکاتبات لازم را انجام دهند و اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز در صورت طی این مراسم، در حد توان برای برگزاری این مسابقه مساعدت خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.