کد خبر : 132360
تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 13:19
-

ناظم الشریعه:کسی به ما نگفت برای بازی فینال به تبریز بروم/با بازیکنان مس و گیتی پسند زندگی کرده ام/نباید فیفادی ها را از دست بدهیم

ناظم الشریعه:کسی به ما نگفت برای بازی فینال به تبریز بروم/با بازیکنان مس و گیتی پسند زندگی کرده ام/نباید فیفادی ها را از دست بدهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره دلیل غیبتش در فینال رفت لیگ برتر فوتسال گفت: هر سال برای تماشای چنین مسابقاتی از ما می خواستند که به سالن برویم ولی برای این بازی این اتفاق رخ نداد. اگر قرار بود برویم که به ما می گفتند. از آن مهمتر این است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره دلیل غیبتش در فینال رفت لیگ برتر فوتسال گفت: هر سال برای تماشای چنین مسابقاتی از ما می خواستند که به سالن برویم ولی برای این بازی این اتفاق رخ نداد. اگر قرار بود برویم که به ما می گفتند. از آن مهمتر این است که من با بازیکنان گیتی پسند و مس زندگی کرده ام و به اندازه کافی از آنها شناخت دارم. ضمن اینکه اردوی پیش روی تیم ملی اختصاص دارد به بازیکنانی که شاید از قلم افتاده باشند و از نفرات مس و گیتی پسند دعوت نشده است.

وی ادامه داد: سعی کردیم هیچ بازیکنی برای حضور در اردوهای تیم ملی از قلم نیفتاد. برای همین اردویی را در روزهای آینده خواهیم داشت. اگر برگزاری بازی تدارکاتی در «فیفادی» فروردین قطعی شود، ما یک اردوی دیگر هم در اواخر اسفند برگزار می کنیم وگرنه دیگر اردویی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: نباید فیفادی ها را از دست بدهیم. واقعا حیف است. سال ۹۸ برای فوتسال یک سال سنگین و پرفشار است. اگر می خواهیم در پایان سال ۹۸ هم خوشحال باشیم باید توشه خود را جمع کنیم. بنده دو درخواست دارم. از کمیته فوتسال و فدراسیون می خواهم برای برگزاری بازی های تدارکاتی و اردوها کمک کنند. درخواستم از سازمان لیگ هم این است که برنامه بازی های لیگ را طوری طراحی کنند که بتوانیم اردوهایی را برای تیم ملی برگزار کنیم.

ناظم الشریعه تاکید کرد: از فروردین ماه تا شهریور فیفادی نداریم. ما نیاز داریم در این فاصله اردوها و بازی های تدارکاتی داشته باشیم. برای همین درخواستم این است که برنامه فصل آینده لیگ طوری باشد که بتوانیم اردوهای ملی را هم در این فاصله داشته باشیم تا آخر سال ۹۸ همه خوشحال باشیم.

وی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی برای سال آینده و اینکه آیا دیدار با تیم های آسیایی انتظاراتش را برآورده می کند؟ یادآور شد: نه ما و نه کمیته فوتسال دنبال بازی با تیم های آسیایی نیستیم چون دردی از ما دوا نمی کند. تیم های ملی در آسیا می توانند با تیم امید کشورمان بازی کنند چون سطح جوانان ما به اندازه تیم های ملی دیگر است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ahwaz جمعه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

اقا یعنی چی کسی دعوت نکرد که مابریم برابازی شماسرمربی تیم ملی هستید وظیفته برابازیا برید سالن

توپ جمعه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

مگه دعوتیه شما باید اونجا باشید ینی چی آخه . شما افتتاح آکادمی ناظم داشتید یزد. اینجا بودید .

نام جمعه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

واقعا خجالت آوره تو سر مربى تیم ملى هستى بخدا!!! بازى فینال لیگ رو باید با دعوت برى؟!!مگه عروسى بوده ؟؟!!خجالت داره این حرفا رو میزنى نکنه دنبال زیر میزى هستى؟!!سرمربى تیم ملى اولین نفر توى سالن باشه نه اینکه بگه دعوت !!! نشدم؟؟!!

ورزشی جمعه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

شما دعوت نشدید اون سلیمانی هم دعوت نبود. نه شما نه سلیمانی بازی دو از تلویزیون هم ندیدید شده برا شما و دوروبریاتون نون خوری فوتسال چیه لیگ چیه .پول