کد خبر : 132313
تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 12:47
دسته‌بندی نشده
-

نجفی: هواداران تراکتورسازی ما را شرمنده کردند/ پاسخی جز قهرمانی برایشان نداریم

نجفی: هواداران تراکتورسازی ما را شرمنده کردند/ پاسخی جز قهرمانی برایشان نداریم
مدیرعامل مس سونگون گفت: پرشورهای آذربایجان ما را تنها نگذاشتند و یکصدا تیم خود را حمایت کردند و پاسخی بجز قهرمانی برایشان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی تماشاگرپسند و فنی از هر دو تیم شاهد بودیم و بازی، زیبایی یک فینال تمام عیار را داشت. سرنوشت قهرمان در اصفهان مشخص خواهد شد و مس نیز با تمام توان برای قهرمانی پا به اصفهان خواهد گذاشت.

مدیرعامل مس ورزقان گفت: هواداران آذربایجان از بهترین ها هستند و فرهنگ مردم شریف استان را در این بازی نمایندگی کردند. پرشورهای آذربایجان ما را تنها نگذاشتند و یکصدا تیم خود را حمایت کردند و پاسخی بجز قهرمانی برایشان نداریم و همه تلاش خود را برای این مهم خواهیم کرد. هواداران تیم محبوب تراکتورسازی تبریز نیز ما را در این دیدارها شرمنده کرده اند و حمایت آنها بی نظیر بود.

نجفی در ادامه گفت: حمایت مسئولان شهرستان ورزقان و مدیران ارشد مس و مجتمع مس آذربایجان و بالاخص حجت الاسلام دکتر آل هاشم، امام جمعه محبوب تبریز در این دیدار موجب فخر باشگاه مس است و امیدواریم بتوانیم با عملکرد خود در همه جوانب پاسخگوی محبت آنها باشیم.

وی در پایان گفت: هدفی جز قهرمانی برای ما مصور نیست. انشالله جام قهرمانی را در اصفهان بالای سر می بریم و جشن قهرمانی را با حضور مردم شریف ورزقان و استان برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.