کد خبر : 132385
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 9:44
-

بلو:تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم

بلو:تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پاتریک ویرا بلو، بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال مقابل مس سونگون اظهار داشت: امروز بازی سختی مقابل مس داشتیم. نزدیک سه سال در تبریز حضور داشتم و برای مس سونگون بازی کردم. خاطرات زیادی در این شهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پاتریک ویرا بلو، بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال مقابل مس سونگون اظهار داشت: امروز بازی سختی مقابل مس داشتیم. نزدیک سه سال در تبریز حضور داشتم و برای مس سونگون بازی کردم. خاطرات زیادی در این شهر داشتم و حالا برای بازی فینال به این شهر بازگشتم.

وی در رابطه با دیدار برگشت دو تیم خاطرنشان کرد: بازی برگشت در اصفهان مثل دیدار امروز بازی بسیار سختی خواهد بود ولی امیدوارم تیمم یعنی گیتی پسند قهرمان شده و به مسابقات آسیایی راه پیدا کند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم.

بازیکن سابق مس سونگون ادامه داد: در بازی امروز خیلی تلاش کردیم که به پیروزی برسیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم. به بازی برگشت امیدوار هستیم، جایی که می‌توانیم با یک مساوی خودمان را به قهرمانی این دوره از مسابقات برسانیم.

وی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ۳ سال در تبریز حضور داشتم. این شهر و مس سونگون را خیلی دوست داشتم و خوشحال هستم که به تبریز بازگشتم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.