کد خبر : 132416
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 11:35
-

توضیحات مدیرعامل و لیدر ، فینال را صاحب تماشاگر می کند؟!

توضیحات مدیرعامل و لیدر ، فینال را صاحب تماشاگر می کند؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات دیدار گیتی پسند و حفاری ، باشگاه اصفهانی را تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگران محروم کرده است،این در حالی است که اولین دیدار مشمول این حکم بازی برگشت فینال لیگ برتر خواهد بود. کمیته انضباطی به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات دیدار گیتی پسند و حفاری ، باشگاه اصفهانی را تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگران محروم کرده است،این در حالی است که اولین دیدار مشمول این حکم بازی برگشت فینال لیگ برتر خواهد بود.
کمیته انضباطی به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی حضور تماشاگران طرفدار تیم گیتی پسند اصفهان در مسابقات خانگی را معلق و محروم می کند.
قاعدتاً این دیدار را باید گل سرسبد بازی های لیگ بدانیم که در آن با حضور مسئولان جام قهرمانی و حتی احتمالاً جایزه آقای گل لیگ هم داده خواهد شد و نبود تماشاگران نیز از زیبایی ها بازی خواهد کاست.
این حکم در حالی صادر شده است که بنا بر اعلام کمیته انضباطی فردا مدیرعامل و لیدر باشگاه گیتی پسند برای ادای توضیحات در این کمیته حاضر خواهند شد و مسئولان اصفهانی امیدوارند توضیحاتشان به مانند دعوت عراقی زاده و لک در هفته گذشته در همین کمیته ، بتواند قفل عدم حضور تماشاگران در فینال را بشکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق فوتسال یکشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۵۶

وای آخی این سلیمانی بیچاره و بی کفایت فکر میکنه با این گزارشاتش میتونه بگه من سرم میشه…. فدراسیون این مدیراشو از توی لپ لپ در میاره !!!!!!!!!!!!!! واقعا که خجالت داره