کد خبر : 132381
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 9:50
-

عزتی:بازی خیلی سختی مقابل گیتی پسند داشتیم

عزتی:بازی خیلی سختی مقابل گیتی پسند داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی عزتی، بازیکن تیم مس سونگون در رابطه با تساوی بدون گل تیمش در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل گیتی پسند داشتیم. دیدار فینال حساسیت‌های خاص خود را دارد. وی افزود: دو تیم مس سونگون و گیتی پسند شخصیت قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی عزتی، بازیکن تیم مس سونگون در رابطه با تساوی بدون گل تیمش در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل گیتی پسند داشتیم. دیدار فینال حساسیت‌های خاص خود را دارد.

وی افزود: دو تیم مس سونگون و گیتی پسند شخصیت قهرمانی و آسیایی به همراه بازیکنان ملی دارند و با آرامش بازی را آغاز کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. دو تیم دوست داشتند که در وهله اول دروازه خود را بسته نگه‌داشته و سپس گلزنی کنند. به همین دلیل علی‌رغم خلق موقعیت‌های خوب و جذابیت بازی، متأسفانه توپ‌هایمان به گل نرفت.

عزتی در رابطه با دیدار برگشت مقابل گیتی پسند که در اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بازی در زمین حریف همیشه سخت بوده است. به خصوص در مقابل تیمی ریشه‌دار و با شخصیت که بازیکنان و مربی خوبی دارد، کار سخت‌تر می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پایان گفت: ما هم بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه زیادی داریم. امیدوارم در اصفهان با بهترین بازی و کسب عنوان قهرمانی به تبریز بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

واقعا شما مثل برده باید باشید زیر دست فخیم؟

س شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

فخیم کجا جاوید کجا؟وات ده فاز یا سیدی؟