کد خبر : 132435
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 23:16
-

یاری: مصاحبه من علیه «رعدی»، خیالی است/ برای او احترام قائلم

یاری: مصاحبه من علیه «رعدی»، خیالی است/ برای او احترام قائلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از پایگاه خبری ورزش زنان ایران شهناز یاری درباره انتشار مصاحبه‌ای منتسب به او شامل توهین و حمله به علیرضا رعدی مدیر فنی کنونی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: احساس می‌کنم بعضی از رسانه‌ها به جای اینکه در این شرایط از حق بانوان دفاع و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از پایگاه خبری ورزش زنان ایران شهناز یاری درباره انتشار مصاحبه‌ای منتسب به او شامل توهین و حمله به علیرضا رعدی مدیر فنی کنونی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: احساس می‌کنم بعضی از رسانه‌ها به جای اینکه در این شرایط از حق بانوان دفاع و فضای آرامی را ایجاد کنند که فوتسال بانوان آسیب نبیند، متأسفانه شیطنت کرده و با مصاحبه‌ های خیالی فضا را متشنج می‌کنند و البته حساب آن ها از رسانه های پرتلاش حامی فوتسال جدا است.

او اضافه کرد: امروز مصاحبه‌ای از قول من منتشر شده که کاملاً خیالی است و من هیچ مصاحبه‌ای از گفتگوی چهارشنبه ۸ اسفند در خصوص فصل الخطاب نظراتم در مورد تیم ملی نداشته ام و این حرف آخر من است و در این باره نظر جدید و نیز قصد مصاحبه ندارم.

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر گفت: درحالی که تیم ملی ما نیاز به آرامش دارد و من هم سکوت اختیار می‌کنم تا این آرامش از ما و تیم ملی سلب نشود. گفتنی‌ها گفته شده و نیازی به جنجال نیست و اهالی فوتسال بهترین قاضی هستند.

یاری تاکید کرد: اگر انتقادی هم باشد در شأن خودم مصاحبه می‌کنم و شخصیت افراد را به سخره نخواهم گرفت. همان طور که پیش از این گفته ام برای آقای رعدی و کمیته فوتسال احترام قائل هستم و انتقادات من فنی است و این منصفانه نیست که برخی بخواهند خواسته یا ناخواسته با نشر مطالب کذب من را در برابر تیم ملی، کمیته فوتسال و افراد خاصی قرار دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.