کد خبر : 132484
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397 - 18:44
دسته‌بندی نشده
-

ماجرای خواستگاری از دختر پادشاه و رای کمیته انضباطی!

ماجرای خواستگاری از دختر پادشاه و رای کمیته انضباطی!
جلسه کمیته انضباطی با حضور نمایندگان باشگاه گیتی پسند اصفهان در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، پیرامون جلسه امروز مسئولین باشگاه گیتی‌پسند با کمیته انضباطی اظهار داشت: به همراه مدیر حقوقی باشگاه امروز در محل کمیته انضباطی حاضر شدیم و دفاعیات خود را تقدیم کمیته کردیم.
وی افزود: کمیته انضباطی نیز دفاعیات ما را مد نظر قرارخواهد داد و رأی خود را ظرف یکی دو روز آینده صادر خواهد کرد.امیدوارم این رای هر چه که هست به فوتسال کمک کند.
عراقی زاده در خصوص پیش بینی شخصی وی از رای کمیته انضباطی ادامه داد: در جلسه امروز که هیچ حرفی از رای زده نشد. فقط ما صحبت می کردیم و آقایان فقط گوش دادند. ماجرای خواستگاری از دختر پادشاه است که خانواده پسر می گویند ۵۰ درصد ماجرا حل شده و ما راضی هستیم و ۵۰ درصد باقیمانده به خانواده دختر مربوط می شود.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص اینکه چنانچه رای کمیته انضباطی تغییر نکند و هواداران گیتی پسند در بازی روز پنجشنبه حاضر نشود، برنامه باشگاه برای برگزاری جشن قهرمانی احتمالی گیتی پسند چیست افزود: باشگاه هیچ دخالتی در این موضوع ندارد و تمام برنامه ریزی ها از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.