کد خبر : 132458
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397 - 11:01
-

وعده رئیس فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان

وعده رئیس فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،۹ ماه از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌گذرد. ملی‌پوشان کشورمان در شرایطی این عنوان را به دست آوردند که  فدراسیون فوتبال پاداش ۲۲ میلیونی برای آنها در نظر گرفت. اما با گذشت ماه‌ها از قهرمانی تیم ملی بانوان کشورمان، این وعده عملی نشد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،۹ ماه از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌گذرد. ملی‌پوشان کشورمان در شرایطی این عنوان را به دست آوردند که  فدراسیون فوتبال پاداش ۲۲ میلیونی برای آنها در نظر گرفت.

اما با گذشت ماه‌ها از قهرمانی تیم ملی بانوان کشورمان، این وعده عملی نشد و فوتسالیست‌های کشورمان در طی این مدت تنها وعده و وعید از سوی مسئولان فدراسیون شنیدند. وعده پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال بانوان به قدری طولانی شد که اعتراض بازیکنان این تیم را به همراه داشت. به طوری که تعدادی از ملی پوشان به نشانه اعتراض در اردوهای تیم ملی حاضر نشدند.

این در حالی که شنیده‌ها حاکی از این است با توجه به اعتراض‌های مکرر بازیکنان تیم ملی فوتسال، رئیس فدراسیون با حضور در اردوی تیم ملی قول پیگیری جدی این موضوع را داده است.

 اردونشینان تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در دیدارهای دوستانه برابر تیم ملی روسیه در ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه آماده می‌کنند. با توجه به قول تاج گفته شده است که بازیکنان غایب نیز به اردوها باز می‌گردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

همه ش قول دروغ مردم دیگه قسمشون هم دروغ شده