کد خبر : 132477
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اسفند 1397 - 16:09
-

پرهیزکار :ده میلیون پاداش برای مدیر عدد درشتی نیست/پاداش‌های معوقه تا پیش از شروع سال پرداخت خواهد شد

پرهیزکار :ده میلیون پاداش برای مدیر عدد درشتی نیست/پاداش‌های معوقه تا پیش از شروع سال پرداخت خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال در مورد روند آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ برای تیم ملی فوتسال کشورمان سال‌های فوتسالی خواهند بود و تیم ملی فعالیت‌های گسترده‌ای خواهد داشت. کمیته فوتسال در تلاش است تا طبق جلساتی که با کادرفنی تیم ملی داشته روند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال در مورد روند آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ برای تیم ملی فوتسال کشورمان سال‌های فوتسالی خواهند بود و تیم ملی فعالیت‌های گسترده‌ای خواهد داشت. کمیته فوتسال در تلاش است تا طبق جلساتی که با کادرفنی تیم ملی داشته روند برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی صورت بگیرد. امروز همچنین کمیته فنی و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در کمیته فوتسال حضور پیدا می‌کنند تا راهکار‌های نهایی و روند آماده سازی برای سال پیش رو و ۲۰۲۰ را بررسی کنیم.

هیچ پاداشی به کیمته فوتسال تعلق نگرفته است
او درباره موضوع واریز ۱۰ میلیون تومان به حساب کمیته فوتسال افزود: این خبر صحت ندارد. ما هنوز اعضای واحدی نداریم که پرداختی صورت گیرد، بنابراین پاداشی به کمیته فنی ندادند. اما من در جریان پاداش به اعضای سازمان لیگ نیستم و اطلاعی ندارم که این پاداش‌ها به شخصی داده شده است. ممکن است پرداختی به آن‌ها صورت گیرد، چون دوندگی داشتند و البته به عنوان مدیر عدد درشتی نیست که آن‌ها پس از این همه سال فعالیت دریافت کند.

پاداش‌های معوقه ملی پوشان فوتسال به زودی پرداخت می‌شود
رئیس کمیته فوتسال در مورد پاداش تیم ملی فوتسال از سال ۲۰۱۰ که به مبلغ ۱۰ میلیون تومان بود گفت: پاداش هم تیم فوتبال ساحلی هم فوتسال هم بانوان مربوط به فدراسیون فوتبال است و ربطی به کمیته فوتسال ندارد. اما طبق گفته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پاداش‌های معوقه تا پیش از شروع سال جدید پرداخت خواهد شد. البته اگر رقمی پرداخت شود همان ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود و مابه‌التفاوت داده نمی‌شود. طبق برنامه ریزی جدید که داشتیم و به تایید تاج رسیده،قرار است پاداش‌ها در رختکن پرداخت شود.

منطقی نیست پاداش‌های فوتسال در فوتبال خرج شده باشد
پرهیزکار درباره این شائبه که پاداش ملی پوش‌های فوتسال توسط مهدی تاج به فوتبالی‌ها داده شده است گفت: این اتفاق نمی‌تواند منطقی باشد. فوتسال خرج بسیاری و آورده زیادی دارد و قیاس میان فوتسال و فوتبال درست نیست.

درگیری‌ها در فوتسال زیبایی‌های بازی‌ها را زیر سوال می‌برد
پرهیزکار درباره درگیری‌های ادامه دار چند وقت اخیر لیگ فوتسال بیان کرد: اصل این اتفاق اشتباه است، چون زیبایی‌های فوتسال زیر سوال می‌رود. از طرفی حساسیت‌های فوتسال و فوتبال باعث می‌شود تا این اتفاقات بیافتد. اما این قبیل اتفاقات قابلیت کنترل کردن دارند و کمیته انضباطی تمام تلاش خود را در این راستا کرده است. همه بازی‌های حساس توسط ناظر ویژه فدراسیون کنترل می‌شود.

برای کاهش درگیری‌ها نیاز به خرد جمعی است
پرهیزکار ادامه داد: برای این قبیل اتفاقات باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد تا از میزان درگیری‌ها کم شود. یک خرد جمعی باید صورت گیرد تا به این مهم دست یابیم.

پرهیزکار در مورد برخورد و هشدار جدی که کمیته فوتسال نسبت به حواشی، گفت: یک سری قوانین و مقررات در فوتسال وجود دارد که کمیته انضباطی با اشراف کامل به این موضوع وارد شده است. کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیگیر همه این اتفاقات هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

همه ش وعده و وعید دروغ