کد خبر : 132701
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 19:17
-

استفاده از داور فوتبال ساحلی برای فوتسال/ بدقولی مسئولان برای حضور در فینال دسته یک بانوان

استفاده از داور فوتبال ساحلی برای فوتسال/ بدقولی مسئولان برای حضور در فینال دسته یک بانوان

شیما کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال بانوان و مربی کنونی تیم رهیاب در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: امسال لیگ دسته یک بانوان از سطح بالایی برخوردار بود اما با اتمام لیگ بازی رده‌بندی برگزار نشد و فقط مشخص شدن قهرنان گویا مدنظر مسعولان بود. وی در خصوص تغییر ساعت بازی فینال

شیما کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال بانوان و مربی کنونی تیم رهیاب در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: امسال لیگ دسته یک بانوان از سطح بالایی برخوردار بود اما با اتمام لیگ بازی رده‌بندی برگزار نشد و فقط مشخص شدن قهرنان گویا مدنظر مسعولان بود.

وی در خصوص تغییر ساعت بازی فینال گفت: زمان بازی از قبل قرار بود ساعت ۱۱ صبح باشد اما به اصرار هیات فوتبال تهران که اعلام کرد به خاطر حضور دکتر شیرازی و اعضای هیات باید ساعت بازی تغییر کند، که ما در نهایت این موضوع را پذیرفتیم و ساعت ۱۴ این دیدار را برگزار کردیم. اما جالب اینجاست که در همه این ۳ روزی که مسابقات در حال برگزاری بود هیچ نماینده ای از هیات تهران حضور پیدا نکرد. حتی در بازی فینال هم هیچ نماینده‌ای از فدراسیون و یا هیات فوتبال تهران در این مسابقات حضور پیدا نکردند

او افزود: به ما اعلام کردند که اگر بازی فینال ساعت ۱۴ برگزار شود آقای رعدی برای انتخابی تیم ملی تشریف می آورند، اما در کمال تعجب ایشان هم حضور نداشتند.

کریمی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ یک اضافه کرد: این مسابقات بدون حمایت فدراسیون و هیات فوتبال تهران برگزار شد و در نهایت تیم رهیاب قهرمان این مسابقات شد. لیگ دسته یک کشور برای مسعولین بسیار کم اهمیت بود تا حدی که بخاطر  برگزاری تست داوران در هتل المپیک در این مسابقات از داوران فوتبال ساحلی استفاده کردند. مگر می‌شود در لیگ یک که از سطح بسیار بالایی برخوردار است از داوران تخصصی استفاده نکرد؟ حمایت نکردن فدراسیون و هیات تهران بسیار ما را دلسرد می‌کند. من تا سال گذشته که بازیکن بودم خیلی این بی‌محبتی‌ها و کم‌کاری‌های فدراسیون را درک نمی‌کردم اما امسال که در کنار خانم رضازاده به کار مربیگری مشغول هستم بسیار کم لطفی‌های مسعولین مربوطه را حس کردم.

مربی جوان تیم رهیاب افزود: این تیم اگر در هر شهری غیر از تهران بود حتما حمایت‌های بیشتری از آن صورت می‌گرفت اما متاسفانه در تهران هیچ حمایتی نمی شود . اما با همه این اوصاف باید  تشکر کنم از دکتر واقف زاده و کادر تیم رهیاب و همه اعضای این باشگاه که حمایت کردند و باعث شدند که به لیگ برتر صعود کنیم.

شیماکریمی در پایان گفت: در نهایت باید بگویم که با تمام مشکلات موجود بسیار خوشحال هستم که اولین تجربه مربیگری‌ام به قهرمانی و صعود به لیگ برتر ختم شد. هدف من مربیگری در تیم ملی فوتسال و قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان است که برای رسیدن به این اهداف تلاش می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

** جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

میزبانی تیم رهیاب یکی از افتضاح ترین میزبانی های ممکن بود مگر می شود دور نهایی مسابقات بدون اسکوبرد برگزاد شود …. سالن بازی (شهربانو ) یکی از غیر استاندارترین سالن های ممکن هست.. چطور فدراسیون به این سالن اجازه بازی می دهند… تهران پایتخت کشور سالنی بهتر از این ندارد. کاش این بی نظمی و بی احترامی ها پایانی داشته باشد‌.

** جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

میزبانی تیم رهیاب یکی از افتضاح ترین میزبانی های ممکن بود مگر می شود دور نهایی مسابقات بدون اسکوبرد برگزار شود …. سالن بازی (شهربانو ) یکی از غیر استاندارترین سالن های ممکن هست.. چطور فدراسیون به این سالن اجازه بازی می دهند… تهران پایتخت کشور سالنی بهتر از این ندارد. کاش این بی نظمی و بی احترامی ها پایانی داشته باشد‌.

نام ... شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲:۲۳

بی نظمی و سالن بد نداشتن داور خوب غیره حرفه ای ترین دورنهایی لیگ یک میتونست باشه برای سازنمان لیگ متاسفم