کد خبر : 132695
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 15:24
-

عراقی‌زاده: برگزاری لیگ به این شکل روش خوبی نبود/ تکلیف ادامه فعالیت‌مان در فوتسال مشخص نیست

عراقی‌زاده: برگزاری لیگ به این شکل روش خوبی نبود/ تکلیف ادامه فعالیت‌مان در فوتسال مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی­‌زاده نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال در سال جاری را تجربه جدیدی دانست و اظهار داشت: لیگ فوتسال امسال تجربه جدیدی را آغاز کرد و آن هم اضافه شدن مرحله پلی‌­آف بود که به نوعی ریسک است. وی در مورد دلایل شکست گیتی‌پسند در فینال لیگ برتر افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی­‌زاده نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال در سال جاری را تجربه جدیدی دانست و اظهار داشت: لیگ فوتسال امسال تجربه جدیدی را آغاز کرد و آن هم اضافه شدن مرحله پلی‌­آف بود که به نوعی ریسک است.

وی در مورد دلایل شکست گیتی‌پسند در فینال لیگ برتر افزود: تیم ما ۲۷ هفته با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول بود و در فینال به تیم مس سونگون برخوردیم که داعیه قهرمانی داشت. بازیکنان ملی‌­پوش در هر ۲ تیم تقسیم شده بودند. شما بازی را دیدید. در نیمه­ نخست بازیکنان ما عملکرد بهتری داشته و سوار بر بازی بودند. در نیمه دوم از نظر فنی تیم مس بهتر عمل کرده و قهرمان شد که امیدوارم مبارک­شان باشد.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند در ادامه به انتقاد از نحوه برگزاری بازی‌­ها پرداخت و گفت: امیدوارم سال آینده لیگ ایران به نحوی برگزار شود که اگر قرار بر برگزاری بازی پلی‌­آف است، بازی به صورت رفت و برگشت برگزار نشود. برگزاری بازی پلی‌­آف به این شکل مانند جام حذفی است و باید نحوه برگزاری آن به صورت ۲ از ۳ و یا ۳ از ۵ باشد تا حق تیم­‌های صدر جدول ضایع نشود. این روش به نظر من روش خوبی نبود. دلیل حرف من شکست تیمم نیست. ما قبلاً هم اعلام کرده بودیم که اگر پلی­‌آف برگزار می­‌شود، فینال هم باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

عراقی‌زاده در پاسخ به این سوال که با توجه به تعداد بالای تماشاگران، چرا بازی در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان برگزار نشده است، گفت: اولا من از مردم خوب اصفهان تشکر می‌­کنم که آمدند و تیم را تشویق کردند. همان‌طور که گفتم، این بازی نخستین فینال لیگ برتر فوتسال کشور بود و انتظار این حجم از استقبال را نداشتیم. ورزشگاه ۲۵ آبان نواقصی دارد که این نواقص را مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد. امیدواریم این نواقص برطرف شود تا سال آینده اگر قرار بر ادامه فعالیت گیتی‌پسند در فوتسال باشد، در آنجا بتوانیم میزبان هواداران­‌مان باشیم.

تکلیف ادامه فعالیت‌مان در فوتسال مشخص نیست

وی درباره احتمال ادامه فعالیت رضا لک به عنوان سرمربی گیتی­‌پسند در سال آینده خاطرنشان کرد: ابتدا باید تکلیف ادامه فعالیت خودمان روشن شود و جلسه هیئت‌ مدیره را برگزار کنیم. ما به نحوه برگزاری لیگ برتر به این روش اعتراض داریم. نه فقط الان که حدود ۲ تا ۳ ماه پیش به صورت مکتوب هم نوشتیم که اگر بنا به برگزاری بازی پلی­‌آف است، باید به صورت ۲ از ۳ و یا ۳ از ۵ باشد که حق به حقدار برسد. ما اول باید در هیئت‌ مدیره درباره ادامه فعالیت در فوتسال تصمیم‌گیری کنیم سپس درباره سرمربی تیم تصمیم خواهیم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

خدا جاى حقه اهواز نیا روز سختى دارى ما فراموش نمیکنیم

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

هرطور که دوست داری لیگ رو برگزار کن
فقط شما،عالیقدر،جاوید لک و سپهر محمدی به اهواز تشریف نیاورید
چون بی شک شرمنده خانواده و مردم اصفهان خواهید شد

طرف دار گیتی شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۲۷

ببین تو بیجا کردی در مورد مهران عالیقدر حرف میزنی ..فکر کردین فقط تو اهواز هر کاری میتونید بکنید ولی ماها نمیتونیم ..بدون مهران عالیقدر هم تو اصفهان خاطر خواه زیاد داره هم تو شیراز یعنی این که با دو تا شهر بزرگ طرفی ..پس مواظب حرف زدنت باش. بدون داری .در مورد کی حرف میزنی….مهدی جاوید هم همینطور ..هم اصفهان طرفدار زیاد داره هم مشهد ..حواستون باشه دارین چی میگین….

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

اقای عراقی زاده دیگه دست از این گیتی پسند بردار تو رو خدا برو دیگه از این تیم .احمد شمس را هم ببر شما هر دو باعث بدبختی فوتسال تو اصفهان هستی

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

انگار واقفا سوختید هان؟ اخه شما در حدی نیستید ک حرف بزتید تیم شهر ما کل فصلو صدر جدول بوده و فقط تو یه نیمه بازنده بوده پس شما در جایگاهی نیسی ک بتونی اضحار نظر کنی و یا برای اینکه کار خودتون راحت بشه مایل به این هستید ک افراد موفق از سر راهتون کنار برن

یک هوادار جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

جناب اقای عراقی زاده شما برنده اید همین که بخش خصوصی فوتسالیست های خوب کشور رو پشتیبانی میکنه و باعث امید جوون های اصفهانی و کل کشور میشه یه برده
به امید داوری های عادلانه و قهرمانی سال آینده

نام ... شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۴۹

همین آقا با تصمیمات شخصی گیتی رو.به این روز انداخته