کد خبر : 132691
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 15:10
-

لک: قهرمان واقعی لیگ ما بودیم/ دو بازیکن مس باید اخراج می‌شدند

لک: قهرمان واقعی لیگ ما بودیم/ دو بازیکن مس باید اخراج می‌شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره شکست تیم فوتسال گیتی پسند مقابل مس سونگون در بازی برگشت فینال لیگ برتر و قهرمانی مس گفت: شرایط سختی برای این بازی داشتیم. «بلو» قبل از شروع مسابقه مصدوم شد. محمد شجری و مسلم اولادقباد از قبل آسیب دیده بودند. سعید احمدعباسی را هم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره شکست تیم فوتسال گیتی پسند مقابل مس سونگون در بازی برگشت فینال لیگ برتر و قهرمانی مس گفت: شرایط سختی برای این بازی داشتیم. «بلو» قبل از شروع مسابقه مصدوم شد. محمد شجری و مسلم اولادقباد از قبل آسیب دیده بودند. سعید احمدعباسی را هم در این مسابقه به شکل عجیبی مصدوم کردند. تا جایی که تیم ما «جان» داشت، خوب بودیم اما از یک زمانی به بعد بُریدیم.

وی افزود: یکی دو موقعیت خوب هم داشتیم که اگر گل می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد. فشار زیادی روی ما بود. در این فصل اکثر رکوردهای لیگ را شکستیم و نزدیک به ۹ ماه صدرنشین لیگ بودیم. بازیکنانمان در این مدت علاوه بر لیگ برتر، درگیر اردوهای تیم ملی و بعضاً حضور در جام باشگاه‌های آسیا هم بودند. در مرحله پلی آف با مصدومیت‌ها مواجه شدیم و در دو، سه هفته اخیر به جای تمرین، بیشتر ریکاوری می‌کردیم.

سرمربی تیم گیتی پسند یادآور شد: در این چند هفته هم فشار بیرونی زیادی روی تیم ما بود. یک ساعت قبل از بازی رفت اعلام کردند برای بازی برگشت محروم هستیم. گزارش‌هایی علیه تیم ما به کمیته انضباطی رفت و مسائلی از این دست. دنبال توجیه نیستم ولی داوران هم عملکرد خوبی نداشتند. از سوی دیگر قوانین پلی آف هم به تیم ما لطمه زد. اگر پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه انجام می‌شد برایمان بهتر بود.

لک تصریح کرد: ما در طول فصل خوب بودیم و فقط یک نیمه کم آوردیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. مصدومیت بعضی از آنها طوری بود که حتی در راه رفتن طبیعی هم مشکل داشتند. آنها زحمات زیادی کشیدند. در فصلی که ۱۰ بازیکن از گیتی پسند جدا شدند و تغییرات زیادی داشتیم، عملکردمان خوب بود. همچنین از تماشاگران تشکر می‌کنم که از ما به خوبی حمایت کردند ولی شرمنده آنها شدیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بازی خشن بازیکنان مس اشاره کرد و افزود: بازیکنان مس ناجوانمردانه نفرات ما را می‌زدند. شاید اگر الان این حرف‌ها را بزنم بگویند دنبال توجیه هستم. متأسفانه داوران وظایف خود را به خوبی انجام ندادند. این فصل چهار بازی با مس انجام دادیم که در تمام این بازی‌ها، بازیکنان ما را می‌زدند. خطای حمید احمدی بازیکن مس روی سعید احمدعباسی حتی در فوتبال هم کارت قرمز مستقیم دارد چون با زانو به کمر او زد. داور حتی کارت زرد هم به احمدی نشان نداد. همینطور محمدرضا سنگ سفیدی هم باید روز گذشته از زمین اخراج می‌شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: فیلم داوری‌ها را برای آقای سهرابی مسئول داوران کمیته فوتسال هم فرستاده بودیم. داوران در صحنه‌های حساس فرار می‌کردند. نمی دانم چرا داوران با بعضی بازیکنان مماشات می‌کردند. بازیکنان مس فقط قصد داشتند با مصدوم کردن نفرات ما، آنها را از بازی خارج کنند.

گیتی پسند یادآور شد: به هر حال از نظر من قهرمان واقعی لیگ، گیتی پسند بود. ما حدود ۲۶ هفته صدر جدول بودیم و مسیر درستی را رفتیم. آینده گیتی پسند با همین روند روشن است. اتفاقاتی که سال گذشته در این تیم افتاده بود، کار را سخت می‌کرد. اگر همان تفکرات سال ۹۵ ادامه می‌یافت، الان شرایط گیتی پسند راحت تر بود. حالا هم اگر هر مربی ای به گیتی پسند بیاید، باید همین روند را ادامه بدهد. هرچند که برخلاف تصور برخی از دوستان، کار کردن در گیتی پسند راحت نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

دیگه بازیکنی بود که نخریده باشی
تفکرات ۹۵ همین بود
اگه راست میگی چندتا بازیکن جدید معرفی کن نه با اسم ها بازی کنی وپشتشون پنهان باشی

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

اینا همش توجیه،پلی آف برای هردو تیم بود تازه بازی سوم هم زمین مس ثانیا کل فصل اگه تیم مس با انگیزه بازی میکرد الان هردو تیم تو امتیازات برابر بودن بعدش هم شما باید باتوجه به شرایط بازی کنین مثل تیم مس نه اینکه تمام توانتون رو تو بازی های مرحله گروهی بذاریم اینارواز اول فصل میدونستن پس توجیه نکنین کمیته انظباطی هم بخاطر شما وبخاطر شرایط فینال مراعات کرد مگرنه بازی بدون تماشاگر بود اگه به حرفا بود فرهادفخیم نباید۴جلسه محروم میشد اگه مثل شمامراعات میشد نهایت یه جلسه محروم بی برنامگی تیمتون رو به این و اون ربط ندین تیمی که تا۱۰دقیقه مونده به بازی ۳گل میخوره توجیه کردن نداره برید؟ به مشکل خودتون چاره جویی کننین

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

شما قهرمان شدین ولی نمیدونم چرا مس میره بازیهای اسیایی.یاشاسین مس

محمود جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

یاشاسین سلیمانی.یاشاسین.نصیرلو.یاشاشین فوتسال کثیف وحشی گری.یاشاسین محمد کشاورز.یاشاسین مافیا

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

خدای من
ببین چه کسی از فوتسال پاک صحبت میکند!!!!!!
آقای لک چه سرمربی گیتی باشید چه نباشید
سال دیگه تحت هیچ شرایطی وارد اهواز نشوید
البته ،جاوید،عالیقدر،سپهر محمدی و عراقی زاده هم وارد نشوند

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

همه ایرا مقصر هستن جز لک. ……….هم خودتی. میدونم جشن تو اصفهان سوزوندتون.

یک هوادار جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

کسایی که توی ورزشگاه بودند دیدند که داور عادلانه قضاوت نکرد
نتیجه بازی عوض نمیشه ولی برید صحنه های خطا رو ببینید تا مشخص بشه داور عادل نبود

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

خیلی جالب تو یه بازی میگی بازیکن نداشتی یا مصدوم بودن باختین
پس اگه جای محمد سیما بودی چی میگفتی که با بی بازیکنی و بی پولی همین مس و تو تبریز زمین گیر کرد کل هزینه تیم قم میشه اندازه قراردادت

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

چرا اقای لک.؟ چرا؟ لطفا از ورزش دوستان اصفهان عذرخواهی کنید. چرا گیتی پسند با این همه بازیکن باید نیمه دوم کم بیاره؟ چرا از افراد تازه نفس استفاده نکردین.؟چرا تو شرایط سخت دستتون بالا بود اقای مربی؟تجربه نیمکت و بازیکنان کجا بود؟چرااااااا؟؟؟

فرید جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

آقا اصلا ما جام رو نخواستیم بیاین جام مال شما فقط ما بریم جام باشگاه های جهان و آسیا 😂😂😂😂😂 یاشاسین مس سونگون

ناشناس یکشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

با بازیکنان شهرها و استانهای دیگه 😂😂😂 یاشاسین پول مفت

نام ... شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۵۰

برو جلو بابا با اون تیمت

نصرت برادر عصمت شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

تو از اول فصل تو تمرینا تیم دور همی راه انداخته بودیی کم مونده بود قلیان بگذارین وسط
انتظار داری نتیجه بگیری
همین دومی هم از سرت زیاده
کم کم داشتی جا مهران مدیری را تو دور همی می گرفتی

عصمت خواهر نصرت شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

رضا جوووون عصر امروز طی مراسمی با شکوه در دکه سید مراسم اهدا جام و مدال دومی برگزار میشه ، میهمان ویژه هم حسین صمدی است برو کوچولو پیش اون مدالت را بگیر
بیچاره اون تیمی که سال دیگه می خواهی دوباره اونجا دور همی راه بندازی

عصمت شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

رضا جوووون عصر امروز طی مراسمی با شکوه در دکه سید مراسم اهدا جام و مدال دومی برگزار میشه ، میهمان ویژه هم حسین صمدی است برو کوچولو پیش اون مدالت را بگیر
بیچاره اون تیمی که سال دیگه می خواهی دوباره اونجا دور همی راه بندازی