کد خبر : 132678
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 12:41
دسته‌بندی نشده
-

مديرعامل مس خوشحال از ايگنور كردن پيشنهاد فيليپين؛

هت‌تریک و پاس گل، آمار بی‌نظیر کاپیتان مس در فینال/ کاپ معتبرترین لیگ آسیا به جای دلارهای شرق آسیا برای فخیم

هت‌تریک و پاس گل، آمار بی‌نظیر کاپیتان مس در فینال/ کاپ معتبرترین لیگ آسیا به جای دلارهای شرق آسیا برای فخیم
فرهاد فخيم كه همه او را به روحيات عجيب و اعتقادات مذهبي خاص به خودش مي‌شناسند در بازي فینال در قواره يك كاپيتان كامل به هدايت تيمش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار برگشت تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سنگون ورزقان با وجود حضور بازیکنان اسمی در هر دو تیم، یک ستاره ویژه داشت؛ بازیکنی که هم پاس گل داد و هم اینکه با یک هت‌تریک دراماتیک تیمش را در خانه حریف و انبوه تماشاگران رقیب، پیروز از میدان خارج کرد.

فرهاد فخیم که همه او را به روحیات عجیب و اعتقادات مذهبی خاص به خودش می‌شناسند در این بازی در قواره یک کاپیتان کامل به هدایت تیمش پرداخت و برخلاف معمول، نه تنها به هیچ یک از اشتباهات بازیکنان تیمش واکنش تند نشان نداد بلکه به مانند یک لیدر، طوری مس را رو به جلو برد که موفق شد در عجیب‌ترین کامبک در خانه حریف، شکست سه بر یک را به پیروزی ۵ بر سه تغییر دهد.

مس در حالی از کامل‌ترین فرهاد فوتسال آذربایجان در این بازی سرنوشت‌ساز رونمایی کرد که در نیم‌فصل پیشنهاد وسوسه‌انگیز فیلیپینی‌ها، فخیم را تا آستانه بستن چمدان‌ها هم پیش برد اما درنهایت مدیرعامل مس اجازه خروج این بازیکن را با زدن قید دلارهای حاصل از این انتقال زد و فرهاد فخیم را متقاعد به ماندن کرد؛ اتفاقی که به عوض درآمد چند هزار دلاری، برگ دیگری به افتخارات کاملترین فرهاد این روزهای فوتسال آذربایجان و مس سنگون ورزقان اضافه کرد.

IMG_20190308_091101_489

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

مس کاپیتانی مثل فرهاد فخیم داشت و کاپیتان گیتی جاوید!!!!
قبای کاپیتانی بر تن جاوید گشاد بود دیروز. یک بازیکن ترسو و خودخواه که از ترس حمید احمدی جرات نداشت پاش را از وسط بذاره اونطرف تر. روی گل سوم هم که تماشاگر بود

نام ... جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

اقای جاوید یاد بگیر….به تیمت کمک کن نه به خودت.

فرید جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

یاشاسین تورک اوغلی فرهاد فخیم