کد خبر : 132885
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 17:22
-

رعدی:از بعد بدنی چند دقیقه آخر بازی را کم آوردیم/ این نوع بازی با چند جلسه تمرین ارزشمند است

رعدی:از بعد بدنی چند دقیقه آخر بازی را کم آوردیم/ این نوع بازی با چند جلسه تمرین ارزشمند است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: از نظر فنی از بازیکنان تیم راضی هستم اما نتیجه خوب نبود چون کسی باخت را دوست ندارد. علی رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از شکست دو بر یک برابر روسیه در جمع خبرنگاران گفت: از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: از نظر فنی از بازیکنان تیم راضی هستم اما نتیجه خوب نبود چون کسی باخت را دوست ندارد.

علی رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از شکست دو بر یک برابر روسیه در جمع خبرنگاران گفت: از نظر فنی راضی بودم اما از نتیجه راضی نیستم. هیچکس باخت را دوست ندارد. تیم ما ۱۰ ماه استراحت کرده و تمرین نداشته اما بازیکنان با چند جلسه آماده شدند که این خیلی باارزش است و از آنها تشکر می‌کنم.

او در ادامه افزود: روسیه تیم اسم و رسم داری است اما بچه‌های ما با این تیم هر کاری خواستند، کردند. از بعد بدنی چند دقیقه آخر بازی را کم آوردیم. دیروز بازی سختی داشتیم و فرصت مان برای ریکاوری کم بود.

رعدی عملکرد بازیکنان ایران را خوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنانمان یکدل بودند. مهم نبود بازی شأن تدارکاتی است چون با جان و دل بازی کردند. این خیلی با ارزش است که بازیکنان به خاطر اسم کشورمان تا این اندازه با جان و دل بازی می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.