کد خبر : 132807
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 10:17
-

سنگ سفیدی:جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که برنامه داشته باشد/طبیعی است تیمی که بازی را باخته بخواهد به داوری اعتراض کند

سنگ سفیدی:جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که برنامه داشته باشد/طبیعی است تیمی که بازی را باخته بخواهد به داوری اعتراض کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در مورد قهرمانی دراماتیک مس سونگون در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سال ۹۷ برای مس سال رویایی بود، سالی که با قهرمانی شروع شد و با قهرمانی هم تمام شد. این نشان می‌دهد مدیریت باشگاه مس یک مدیریت با برنامه بوده. وقتی شما دو سال پیاپی قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در مورد قهرمانی دراماتیک مس سونگون در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سال ۹۷ برای مس سال رویایی بود، سالی که با قهرمانی شروع شد و با قهرمانی هم تمام شد. این نشان می‌دهد مدیریت باشگاه مس یک مدیریت با برنامه بوده. وقتی شما دو سال پیاپی قهرمان لیگ می‌شوید و قهرمان آسیا هم می‌شوید یعنی بلند مدت برنامه‌ریزی کرده‌اید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد که تیمش شکست ۳ بر یک نیمه اول را با برتری ۵ بر ۳ در پایان بازی عوض کند، خاطرنشان کرد: ما به اصفهان رفته بودیم که قهرمان شویم منتها در نیمه اول توپ به سود ما نچرخید و ۳ بر یک عقب افتادیم. البته ما در ساری تجربه این را داشتیم که بازی ۴ – یک عقب افتاده را برگردانبم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: بین دونیمه با نکاتی که کادرفنی و بزرگتر‌های تیم گفتند توانستیم به بازی برگردیم و قهرمان شویم. این نشان می‌دهد که مس سونگون بازیکنان و کادر بزرگی دارد که شایسته قهرمانی هستند.

سنگ‌سفیدی در واکنش به اعتراض بازیکنان و مربیان گیتی‌پسند به داور بازی با مس سونگون، گفت: فکر می‌کنم داوری هیچ ایرادی نداشت و اتفاقا به ضرر ما هم سوت زده می‌شد. اگر قرار باشد داور هر صحنه‌ای را خطا بگیرد که دیگر جذابیتی برای فوتسال نمی‌ماند.

وی ادامه داد: البته طبیعی است تیمی که بازی را باخته بخواهد به داوری اعتراض کند، امیدوارم که دوستان سال‌های آینده موفق شوند. در کل دوستان بدانند جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که برنامه داشته باشد.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.