کد خبر : 132716
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 9:36
-

صوفی زاده:قبل از حضور در تورنمنت روسیه سرمربی تعیین می‌شود/برای قهرمانی آسیا یک سال و نیم فرصت داریم

صوفی زاده:قبل از حضور در تورنمنت روسیه سرمربی تعیین می‌شود/برای قهرمانی آسیا یک سال و نیم فرصت داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیلا صوفی زاده پس از پیروزی تیم ایران برابر روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی فوتسال با برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی به مصاف تیم روسیه رفت. با این وجود بازی بسیار خوبی را ارائه کردند. وی افزود: در اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان یک خانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیلا صوفی زاده پس از پیروزی تیم ایران برابر روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی فوتسال با برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی به مصاف تیم روسیه رفت. با این وجود بازی بسیار خوبی را ارائه کردند.

وی افزود: در اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان یک خانم است، شکی نیست. اما قرار است آقای رعدی به عنوان مشاور فنی در کنار کادر فنی بانوان کار مشاوره را انجام بدهد و به این شکل او را در کنار بانوان داریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم بتوانیم برای سومین بار قهرمانی در آسیا را به دست بیاوریم. فوتسال دختران ما پتانسیل زیادی دارند و تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی های ویژه به آرزویمان برسیم.

صوفی زاده یادآور شد: اوایل سال ۹۸ و قبل از حضور در تورنمنت روسیه سرمربی تعیین می‌شود. مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ است و یک سال و نیم فرصت داریم اما در تورنمنت روسیه حضور خواهیم داشت و بعد از آن هم درباره برنامه ریزی برای اینکه ایران میزبان تیم‌های دیگر باشد یا بازیکنان ما به تورنمنت‌های خارج از کشور اعزام شوند تصمیم می‌گیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.