کد خبر : 132703
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 9:10
-

فخیم : او هر کاری می‌کرد تا گیتی پسند قهرمان شود! /خدا نشان داد که عزت و ذلت دست اوست

فخیم : او هر کاری می‌کرد تا گیتی پسند قهرمان شود! /خدا نشان داد که عزت و ذلت دست اوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون با انتقاد شدید از محمود نصیرلو گفت: او سوت‌های خود را از عمد اشتباه می‌زد و هر کاری می‌کرد تا گیتی‌پسند قهرمان شود. فرهاد فخیم درباره پیروزی ۵ بر ۳ تیم مس سونگون ورزقان مقابل گیتی‌پسند در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون با انتقاد شدید از محمود نصیرلو گفت: او سوت‌های خود را از عمد اشتباه می‌زد و هر کاری می‌کرد تا گیتی‌پسند قهرمان شود.

فرهاد فخیم درباره پیروزی ۵ بر ۳ تیم مس سونگون ورزقان مقابل گیتی‌پسند در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال و قهرمانی سونگونی‌ها در لیگ برتر اظهار داشت: باید در این بازی یک تیم برنده می‌شد و مساوی معنایی نداشت. بازی حساسی بود و دو تیم استرس زیادی داشتند. کادرفنی هر دو تیم هم آنالیز خوبی از بازی حریف انجام داده بودند و گیتی‌پسند هم خیلی زود به گل رسید. ما هم توانستیم زود به بازی برگردیم. در زمان‌های مناسبی هم به گل رسیدیم و خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم.

وی در مورد اهمیت قهرمانی مس سونگون در سال جاری و محرومیت‌های زیاد او در این فصل گفت: سال گذشته پس از قهرمانی با مس سونگون در ایران، به اندونزی رفتم و بعد از آمدن هم مدام در تیم حضور داشتم و دوران بدنسازی را سپری کردم. واقعاً برای من این قهرمانی خیلی دلچسب بود، چون بسیار خسته بودم. در مورد حاشیه‌های اخیر هم باید بگویم من اصلاً اهل حاشیه نیستم و در سه ماه گذشته بعد از اتفاقاتی که رخ داد و محرومیتی که داشتم، اصلاً مصاحبه‌ای انجام ندادم. حاشیه‌های بدی برای من در این مدت رخ داد، مثلا همان اتفاقاتی که در قم پیش آمد باعث شد داوران روی من «زوم» کنند که واقعاً حقم نبود. الان واقعاً خدا را شکر می‌کنم. خدا نشان داد که عزت و ذلت دست اوست و اگر او بخواهد هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی موفقیت کسی را بگیرد.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در خصوص اینکه آیا برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در این تیم خواهد ماند یا دوباره به لیگ اندونزی خواهد پیوست،‌ گفت: لیگ اندونزی هنوز تمام نشده و فعلاً مشخص نیست چه خواهد شد. باید ببینم باشگاه مس من را می‌خواهد یا نه و بعد تصمیم بگیریم.

«گیتی‌پسندی‌ها نسبت به داوری دیدار فینال معترض بودند و اعتقاد دارند با ۲۶ هفته صدرنشینی قهرمانی واقعی لیگ آنها هستند». فخیم در واکنش به طرح این موضوع فت: اتفاقاً داوری کاملاً به نفع گیتی‌پسند بود. آقای نصیرلو (داور دیدار فینال) کاری می‌کرد تا آنها قهرمان شوند! من به باشگاه گفتم شکایت کنند تا این آقا داور فینال نباشند، چون هر بازی نصیرلو داور بوده، بازی را درآورده است! اصلاً از قضاوت او راضی نیستم. او از بالا به پایین سوت می‌زند و فکر می‌کند خبری است!

وی ادامه داد: فقط یک نفر می‌خواهد که این آقا را در زمین کنترل کند. نصیرلو فکر می‌کند داوری را او به ایران آورده است. فقط دنبال این است که کاری کند تا به آدم کارت بدهد. دو،‌ سه نفر از کمیته انضباطی فقط باید او را کنترل کنند. من به باشگاه‌مان هم گفتم بروند و صحنه‌ها و نحوه برخورد این آقا را با بازیکنان دربیاورند،‌ فرقی نمی‌کند بازیکنان ما یا گیتی‌پسند، او باید به بازیکنان احترام بگذارند، همانطور که ما به او احترام می‌گذاریم. آقای نصیرلو! داوری دیگر، چرا خودت را می‌گیری! چرا داوران دیگر را نمی‌گویم،‌ عبدالغنی در بازی رفت داور بود و به همه احترام می‌گذاشت و همه لذت بردیم، ولی این آقا فکر می‌کند داوری را او از انگلیس آورده است.

کاپیتان تیم مس سونگون در ادامه انتقادهای خود از نصیرلو گفت: در شأن فوتسال ما نیست این برخوردها اتفاق بیفتد. قحطی داور که نیست. تمام فینال‌ها را در اصفهان این آقا سوت می‌زند. در مورد اعتراض گیتی‌پسند هم باید بگویم این تیم هم حقش بود که قهرمان شود،‌ اما بالاخره بازی‌های پلی‌آف اینطور است و قهرمان در یک بازی مشخص می‌شود. کمیته فوتسال این تصمیم را گرفت و به نظرم بد هم نبود.گیتی‌پسندی‌ها هم حق دارند و پلی‌آف اگر سه برد از پنج بازی باشد بهتر است. فکر می‌کنم ما به حق‌مان رسیدیم،‌ چون زحمت زیادی کشیده بودیم. من در این مدت خیلی عذاب کشیدم و با این محرومیت‌هایی که داشتم دو ماه به تنهایی تمرین کردم. خدا جای حق نشسته و توانستیم قهرمان شویم.

فخیم تصریح کرد: به تیم گیتی‌پسند تبریک می‌گویم اما واقعاً بچه‌های ما سنگ تمام گذاشتند. همه چیز هم خوب بود، فقط نصیرلو در هشت ثانیه آخر هم وقتی توپ مقابل چشمانش به پای بازیکن گیتی‌پسند خورد و به بیرون رفت، کرنر را برای حریف اعلام کرد. کاملاً معلوم بود تصمیمات اشتباهش از عمد بود. آدم این چیزها را می‌فهمد. از کمیته انضباطی که من را پنج، شش جلسه محروم کرده بود می‌خواهم به کار این آقا هم رسیدگی کنند. رفتار او اصلاً در شأن فوتسال ما نیست، نصیرلو فکر می‌کند زمین بازی چاله میدان است و می‌خواهد با آدم درگیر شود!

وی درباره خوشحالی بازیکنان مس سونگون در جشن قهرمانی با پرچم تراکتورسازی یادآور شد: من از این موضوع خبر نداشتم اما در هر صورت مردم آذربایجان تراکتورسازی را دوست دارند. واقعاً هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و از جان و دل مایه گذاشتند. دست همه آنها را می‌بوسم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

مزه ننداز خود تو باید اخراج میشدی

عشق.گیتی شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

برو خجالت بکش خیلی رو داری اگه یکم وژدان داری برو یه بار فیلم بازی را ببین تا زیادی حرف مفت نزنی آقای نصیرلو که بازی را برا شما درآورد

امیر شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

آقا فرهاد عشقه … محبوبیت به حرف نیست به عمله

آقا فرهاد با بازی خوب خودش نشون داد که خیلیا باید پیشش لنگ بندازن.
حرفاشم کاملا درسته

Ali شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

تو‌باید اخراج میشدی اونجا که سپهر هل دادی واونجا که حمید احمدی پا انداخت باید کارت میدان که بازم نداد واونجا که با پا زدین توی کمر سعید عباسی باید از شما اخراج می‌کرد ونکرد نصیر لو فقط برای شما خوب بود متاسفم برات اقای فخیم خدا بزرگه اینو بدون عیبی ندارهاگر این مصاحبه یکی از تیم گیتی می‌کرد محرومش می‌کردند وای خوب دیگه پس نگید میخواستن گیتی قهرمان بشه