کد خبر : 132864
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 14:03
-

ناظم الشریعه:سال ۹۸ سال پر کار و حساسی برای تیم ملی است/تیم مس با آرامش به قهرمانی رسید/ شاید روزی از کشاورز مشورت بگیرم

ناظم الشریعه:سال ۹۸ سال پر کار و حساسی برای تیم ملی است/تیم مس با آرامش به قهرمانی رسید/ شاید روزی از کشاورز مشورت بگیرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال، گفت:هفته گذشته آخرین مرحله تمرینات خود را با عده‌ای جوان و جویای نام در سال ۹۷ به پایان رساندیم و برنامه‌های تیم ملی را در سال ۹۸ به کمیته فنی و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و منتظر هستیم تصمیمات نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال، گفت:هفته گذشته آخرین مرحله تمرینات خود را با عده‌ای جوان و جویای نام در سال ۹۷ به پایان رساندیم و برنامه‌های تیم ملی را در سال ۹۸ به کمیته فنی و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و منتظر هستیم تصمیمات نهایی گرفته شود.

وی در ادامه گفت: سال ۹۷ سالی برای آزمون بازیکنان جوان بود و این بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان دادند سال ۹۸ سال پر کار و حساسی برای تیم ملی است و  این تیم باید در بازی‌های جام ملت‌ها و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۰ شرکت کند و این سال متفاوت‌تر از سال ۹۷ است. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم بعد از تایید برنامه‌های تیم ملی در کمیته فنی کلیه بازیکنان با تجربه‌ها و جوان‌های که عملکرد خوبی از خود نشان دادند را به ارودها دعوت و در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان میهمان ویژه در اصفهان در فینال گیتی‌پسند و مس سونگون حضور داشتید شرایط بازیکنان تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: بازی خوبی برگزار شد و همانطور که همه شاهد بودند تماشاگران زیادی  در این بازی حضور داشتند و هر دو تیم بازیکنان ملی‌پوش زیادی را در اختیار داشتند و از همان ابتدا بازی تهاجمی عمل کردند و در چند دقیقه اول  این بازی چند گل داشت. در این بازی بازیکنان ملی‌پوش شرایط خوب و نزدیکی به همدیگر داشتند. همیشه تیمی می‌تواند برنده باشد که با هوش‌تر عمل کند و از لحظات حساس و فرصت‌ها بخوبی استفاده کند.

ناظم‌الشریعه گفت: اگر از لحاظ فنی به این بازی نگاه کنیم دو نیمه متفاوت و عکس‌العمل‌های متفاوت را شاهد بودیم. تیم گیتی‌پسند با توجه به پیروزی ۳ بر یک در نیمه اول با شروع نیمه دوم خیلی زود در منطقه خود عقب کشیدند و از تک فرصت‌هایی که بدست می‌آوردند به خوبی استفاده نکردند اما برعکس تیم مس آرامش خود را حفظ کرده و به خوبی بازی را اداره‌ کردند و توانستند پیروز میدان باشند. در فوتسال آرامش خیلی می‌تواند به تیم کمک کند.

وی همچنین درمورد محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی و گیتی پسند که غایب بزرگ این دیدار بود گفت: کشاورز آدم با تجربه، با اخلاقی است که سال‌ها به تیم ملی کمک کرده است. این بازیکن تجربه بسیار زیادی چه در رده باشگاهی و ملی دارد.من به جرات می‌گویم در جام جهانی قبلی کشاورز خیلی به ما کمک کرد و آن شرح و وظیفه‌ای که کادر فنی به وی داده بود به خوبی آن را عمل کرده است.کشاورز بازیکنی با ارزش است که سال‌ها در فوتسال زحمت کشیده و وی می‌تواند مشاور خوبی چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی باشد. مطمئن باشید در صورتی که یک روز لازم ببینم که از مشاوره‌های وی در تیم ملی فوتسال کمک بگیرم این کار را انجام می‌دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.