کد خبر : 132730
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 9:37
-

کوزمین : نفرات قدیمی ایران خیلی کمتراستفاده شدند/ بازیکنان ایران بسیار خوب هستند

کوزمین : نفرات قدیمی ایران خیلی کمتراستفاده شدند/ بازیکنان ایران بسیار خوب هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوزمین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه پس از شکست مقابل ایران گفت: صحبت کردن در چنین شرایطی سخت است. حداقل انتظار چنین بازی ای از بازیکنانمان نداشتم مخصوصاً در دو صحنه از گلی که خوردیم. موقعیت‌های زیادی به وجود آمد اما فکر چنین ضربات ایستگاهی را نمی‌کردیم. وی تأکید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوزمین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه پس از شکست مقابل ایران گفت: صحبت کردن در چنین شرایطی سخت است. حداقل انتظار چنین بازی ای از بازیکنانمان نداشتم مخصوصاً در دو صحنه از گلی که خوردیم. موقعیت‌های زیادی به وجود آمد اما فکر چنین ضربات ایستگاهی را نمی‌کردیم.

وی تأکید کرد: تیم ما تیم جوانی است. مطمئناً این تیم برای مسابقات آینده آماده خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که منظور از تیم جوان یعنی چه و اینکه مگر این تیم در جام ملت‌های اروپا حضور نداشته است؟ اظهار داشت: فقط ۵ نفر از بازیکنان در مسابقات جام ملت‌ها حضور داشتند و سایر بازیکنان جدید هستند.

کوزمین در پاسخ به این سوال که تیم ایران نیز تغییرات بسیاری داشته و تقریباً ترکیب ایران نیز جدید بود، تصریح کرد: متوجه این تغییر شده ام. نفرات قدیمی ایران خیلی کمتردر این مسابقه استفاده شدند.

وی درباره بازی تیم ایران گفت: بیشتر توجه خود را بر روی بازیکنان خودم گذاشتم اما زمانی که بازیکنان تیم ایران را دیدم متوجه شدم که این بازیکنان بسیار خوب هستند و مشخص است که روی آنها بسیار کار شده است.

کوزمین درباره آغاز تمرینات بلافاصله پس از دیدار مقابل ایران گفت: در اغلب موارد این کار را می کنم و بازیکنان تمرینات خود را پس از بازی انجام می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.