کد خبر : 132954
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 15:23
-

بنایی:اردوی تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شد/ اختلاف سطح بسیاری میان بازیکنان جوان و قدیمی وجود ندارد

بنایی:اردوی تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شد/ اختلاف سطح بسیاری میان بازیکنان جوان و قدیمی وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهتاب بنایی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان افزود: اردوی تیم ملی در شرایط خوبی قبل از بازی دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار شد. بازیکنان جوان در کنار ملی پوشان تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و توانستند در این مدت کوتاه به هماهنگی خوبی دست یابند. وی گفت: هرچند جوانان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهتاب بنایی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان افزود: اردوی تیم ملی در شرایط خوبی قبل از بازی دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار شد. بازیکنان جوان در کنار ملی پوشان تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و توانستند در این مدت کوتاه به هماهنگی خوبی دست یابند.
وی گفت: هرچند جوانان در کنار با تجربه‌ها در این اردو فعالیت کردند، اما اختلاف سطح بسیاری میان بازیکنان جوان و قدیمی وجود ندارد و فقط از بازیکنان حرفه‌ای کسب تجربه کنیم تا بتوانیم با شرایط ایده ال قهرمانی در آسیا را حفظ کنیم.

بنایی درباره برگزاری مسابقات تدارکاتی افزود: برگزاری این مسابقات تاثیر زیادی دارد، زیرا آمادگی واقعی بازیکنان را نشان می‌دهد و از نظر فنی هم بسیار خوب است. جوانتر‌ها هم می‌توانند در کنار کسب تجربه آماده رویارویی با تیم‌های قدرتمند در مسابقات بین المللی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.