کد خبر : 132948
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 12:30
-

رعدی:اینکه چه کسی سرمربی و یا مربی است به تشخیص من است /هرکدام از بازی‌های تدارکاتی به اندازه یک نیم فصل تجربه است/پوشیدن لباس ملی بزرگترین افتخار برای هر ورزشکار است

رعدی:اینکه چه کسی سرمربی و یا مربی است به تشخیص من است /هرکدام از بازی‌های تدارکاتی به اندازه یک نیم فصل تجربه است/پوشیدن لباس ملی بزرگترین افتخار برای هر ورزشکار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا رعدی افزود: اردوی تیم ملی برای برگزاری مسابقه دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار شد. برای این اردو از ۲۱ بازیکن دعوت کردیم که در اردوی تیم ملی حضور یابند. متاسفانه ۴ ورزشکار اصفهان حاضر به حضور در این اردو نشدند و در اردوی قبلی هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا رعدی افزود: اردوی تیم ملی برای برگزاری مسابقه دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار شد. برای این اردو از ۲۱ بازیکن دعوت کردیم که در اردوی تیم ملی حضور یابند. متاسفانه ۴ ورزشکار اصفهان حاضر به حضور در این اردو نشدند و در اردوی قبلی هم حضور نداشتند. این اردو با ۱۷ نفر برگزار شد و بازیکنان در شرایط خوب و با روحیه بالا آماده رقابت با تیم ملی فوتسال روسیه شدند.
وی در خصوص برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم ملی فوتسال روسیه گفت: برگزاری هر یک بازی تدارکاتی برابر است با برپایی ۱۰ اردوی تیم ملی. در بازی تدارکاتی بازیکنان در شرایط واقعی فعالیت می‌کنند و با بازیکنان خارجی روبرو می‌شوند و نحوه عملکرد آن‌ها بر بازیکنان ما تاثیر می‌گذارد و به نقاط ضعف خود بهتر پی می‌برند.
این‌ها همه نکات مثبتی است که در یک بازی تدارکاتی وجود دارد. در عین حال هدفمان از برگزاری مسابقات تدارکاتی مشخص است. مسابقه تدارکاتی نیاز مبرم برای هر تیمی است. بخصوص اینکه بچه‌های ما شرایط ویژه‌ای دارند و من فکر می‌کنم هرقدر مسابقات تدارکاتی بیشتر باشد رشد آن‌ها بیشتر خواهد شد.
رعدی درباره حضور نیافتن بازیکنان اصفهان در اردوی تیم ملی به حمایت از شهناز یاری افزود: امیدوارم که دلایل نبودن آن‌ها در اردوی تیم ملی این موضوع نباشد. اما چون هم در اردوی قبلی و هم اردوی فعلی حضور نداشتند، این برخوردشان شک برانگیز است. چه کمیته انضباطی تشکیل شود و یا نشود در این خصوص گزارش را به کمیته بانوان ارائه خواهم کرد. بطور حتم تصمیم گیرنده کمیته فوتسال است. ولی اگر بخواهند بی تفاوت بگذرند این برخورد باب می‌شود و در هر مقطعی مربیان بازیکنانش را در صورت تمایل اختیار تیم ملی قرار می‌دهند. بحث ملی است. پوشیدن لباس ملی بزرگترین افتخار برای هر ورزشکار است و اگر ورزشکار ما تا این اندازه بی تفاوت باشد به تیم ملی و بخاطر یک سری مسائل پیش آمده بخواهد از کنار تیم ملی به این راحتی بگذرد همان بهتر که نباشد.
مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان درباره انتقادات وارده به حضورش در تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برخی انتقاداتی به حضورم در اردوی تیم ملی فوتسال داشتند و اعلام کرده بودند که من فردی آکادمیک هستم. من هم در جواب این افراد می‌گویم که اشکال آن چیست؟ وقتی من در رده پایه کار می‌کنم چه اشکالی دارد؟ این افراد هم هیچ جوابی ندادند. واقعیت این است که من این مصاحبه‌ها را نمی‌خوانم و کاری هم ندارم. به من مسئولیتی سپرده شده است و من هم احساس می‌کنم که به فدراسیون فوتبال مدیون هستم. چون فدراسیون فوتبال برایم زحمت زیادی کشیده است و حالا هم که می‌توانم داشته هایم را ارائه دهم با کمال میل این کار را انجام می‌دهم و مسئولیت این تیم را پذیرفته ام.
امروز از من خواسته شده است که در این تیم کار کنم با افتخار این کار را انجام می‌دهم و هر زمان که بگویند دیگر نیازی به حضورم در این تیم نیست تشکر می‌کنم و می‌روم و وجدان آرامی دارم که کارم را بخوبی انجام داده ام.
وی در خصوص وضعیت فنی ملی پوشان افزود: ملی پوشان به لحاظ فنی در شرایط خوبی هستند و ما هم تمریناتمان را طوری تنظیم کرده ایم که شادابی در تیم حاکم باشد. حفظ شادابی و نشاط یکی از روش‌های کاری ام است. بازیکن باید از تمرین و کاری که انجام می‌دهد لذت ببرد.
رعدی درباره صحبت‌هایی که به حضور نمایشی بانوان در کادر فنی تیم ملی می‌شود گفت: من مدیر فنی تیم هستم و درباره نکات فنی تصمیم گیری می‌کنم. اینکه چه کسی سرمربی و یا مربی است به تشخیص من است و بعد به کمیته بانوان گزارش دهم که مثلا فلان خانوم سرمربی است. من برای کمک آمده ام هدفم تخریب نیست. متاسفانه در حالیکه هنوز قدم اول برداشته نشده در این رابطه جبهه گیری‌های بی موردی شده است که در شان و شخصیت یک مربی نیست.
مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: از فدراسیون تشکر می‌کنم که زمینه برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه را فراهم کرد. هرکدام از این بازی‌ها به اندازه یک نیم فصل تجربه است.
گفتگو از:محسن فروغی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.