کد خبر : 132908
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 12:00
-

غلامی: مسیر سختی برای تکرار قهرمانی داریم/بازیکنان جوان با انگیزه بسیار زیادی در تمرینات حاضر شدند

غلامی: مسیر سختی برای تکرار قهرمانی داریم/بازیکنان جوان با انگیزه بسیار زیادی در تمرینات حاضر شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای بازی دوستانه با روسیه زمان زیادی در اردو نبودیم، اما بازیکنان جوان با انگیزه بسیار زیادی در تمرینات حاضر شدند و قدرتشان را بکار گرفتند. در مجموع شرایط بسیار خوبی در اردوی تیم ملی داریم و با حضور رعدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای بازی دوستانه با روسیه زمان زیادی در اردو نبودیم، اما بازیکنان جوان با انگیزه بسیار زیادی در تمرینات حاضر شدند و قدرتشان را بکار گرفتند. در مجموع شرایط بسیار خوبی در اردوی تیم ملی داریم و با حضور رعدی و بابایی که جزو بهترین مربیان حاضر در ایران هستند می‌توانیم برنامه‌های مورد نظر را به نحو احسن اجرایی کنیم.

وی گفت: جوانتر‌هایی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند هنوز از آمادگی لازم برخوردار نیستند و هماهنگ نیستند. اما با توجه به مدت زمان باقی مانده تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ بطور حتم به آمادگی مورد نظر دست خواهند یافت و با کمک جوانتر‌ها می‌توانیم دوباره از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنیم.

غلامی درباره برگزاری مسابقات تدارکاتی در افزایش سطح فنی تیم افزود: برگزاری این مسابقات بسیار خوب و تاثیرگذار است. ما در شرایطی توانستیم برای دومین سال پیاپی از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم که بازی‌های دوستانه خوبی با چین، روسیه و ایتالیا داشتیم. برگزاری این مسابقات بسیار تاثیرگذار است. زیرا بازیکنان جوان‌تر می‌توانند این تجربه خوب را داشته باشند و ترس آن‌ها از رویارویی با بازیکنان خارجی از بین می‌رود و می‌توانند برای مسابقات آسیایی آماده‌تر شوند.

وی درباره دلایل موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی گفت: در ابتدا باید علاقه بازیکنان به این رشته ورزشی را مهمترین علت پیروزی تیم ملی در مسابقات آسیایی دانست. اما برگزاری مسابقات تدارکاتی هم در این میان از اهمیت بسزایی برخوردار بودند و زمینه را برای تکرار موفقیت تیم ملی فراهم کردند.

غلامی افزود: عید سال گذشته من در کنار خانواده ام نبودم و برای هدفم که کسب قهرمانی دوباره آسیا تلاش می‌کردم. خدا را شکر با یکدلی همه بازیکنان تیم توانستیم جام را در خانه حفظ کنیم. برای اینکه برای سومین بار به عنوان قهرمانی دست یابیم یک سال و سه ماه فرصت داریم. تکرار قهرمانی کار ساده‌ای نیست و ما مسیر بسیار سختی را پیش رو داریم. امیدوارم با اردو‌های مداوم و بازی‌های دوستانه زیاد بتوانیم دوباره از این عنوان ارزشمند دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.