کد خبر : 132895
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 9:35
-

پرهیزکار:به دنبال بازی با پرتغال و ژاپن هستیم/قهرمان جهان فرورین ۹۹ به ایران می آید

پرهیزکار:به دنبال بازی با پرتغال و ژاپن هستیم/قهرمان جهان فرورین ۹۹ به ایران می آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست کمیته فوتسال از رایزنی با پرتغال و ژاپن برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا خبر داد. آخرین وضعیت بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران را تشریح کرد و گفت: تورنمنت کاسپین که سال گذشته با حضور تیم‌های روسیه، ایران، قزاقستان و آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست کمیته فوتسال از رایزنی با پرتغال و ژاپن برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا خبر داد.

آخرین وضعیت بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران را تشریح کرد و گفت: تورنمنت کاسپین که سال گذشته با حضور تیم‌های روسیه، ایران، قزاقستان و آذربایجان به میزبانی اصفهان برگزار شد قرار است مجدداً سال آینده به میزبانی روسیه برگزار شود. هر چند که امسال قزاقستان به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست این تورنمنت را میزبانی کند.

وی یادآور شد: بازی با برزیل را نتوانستیم هماهنگ کنیم. البته ارمنستان برای دیدار با ایران اعلام آمادگی کرده بود که ما هم با کادر فنی تیم ملی مطرح کردیم اما مربیان تیم ملی این مسابقه را مدنظر نداشتند.

سرپرست کمیته فوتسال از احتمال رویارویی ایران با پرتغال خبر داد و افزود: با پرتغال رایزنی‌هایی داشته ایم تا بتوانیم در بهمن ماه ۹۸ و پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا با این تیم بازی کنیم. این مذاکرات در حال انجام شدن است.

پرهیزکار تاکید کرد: همچنین با ژاپن هم برای برگزاری بازی در حال رایزنی هستیم که تا الان پاسخی به ما نداده اند.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف بازی آرژانتین به کجا رسید؟ گفت: ما با آرژانتین چند بار رایزنی کردیم اما فیفادی های آرژانتین برای سال ۹۸ پر شده بود. بنابراین با توافق طرفین مقرر شد آرژانتین فروردین ماه ۹۹ به ایران بیاید و دو بازی تدارکاتی با هم داشته باشیم.

سرپرست کمیته فوتسال در خصوص اینکه آیا آرژانتین شرایط مالی خاصی برای این بازی تعیین کرده است؟ اظهار کرد: خیر اصلاً بحث مالی مطرح نبوده است. فعلاً در حال انجام مکاتبات اداری هستیم.

پرهیزکار در خصوص احتمال رویارویی تیم ملی ایران با تیم‌های شرق آسیا از جمله اندونزی و چین تایپه گفت: یک تورنمنت چهار جانبه برای تیم زیر ۲۰ سال در نظر داریم که با حضور ژاپن، اندونزی، چین تایپه و ایران به میزبانی تایپه برگزار می‌شود. در واقع این تورنمنت پیش از حضور تیم جوانان در مسابقات آسیایی است.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان درباره زمان برگزاری فصل آینده لیگ برتر فوتسال گفت: دوستان ما در سازمان لیگ فوتسال در حال برنامه ریزی هستند اما فکر می‌کنم اواخر خرداد ماه لیگ بعدی استارت بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.