کد خبر : 132943
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 12:07
-

کریمی:ورود پرسپولیس و استقلال جذابیت فوتسال بانوان را بیشتر می کند/گلزنی من واقعا برای خودم شیرین است

کریمی:ورود پرسپولیس و استقلال جذابیت فوتسال بانوان را بیشتر می کند/گلزنی من واقعا برای خودم شیرین است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال ایران دو دیدار تدارکاتی برگزار کرد و یک شکست و یک پیروزی به دست آورد. یاران فرشته کریمی، در شرایطی بازی با روسیه را سپری کردند که کریمی موفق شد در هر دو بازی گلزنی کند. گل نخست او با کنترل فوق العاده و ضربه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال ایران دو دیدار تدارکاتی برگزار کرد و یک شکست و یک پیروزی به دست آورد. یاران فرشته کریمی، در شرایطی بازی با روسیه را سپری کردند که کریمی موفق شد در هر دو بازی گلزنی کند. گل نخست او با کنترل فوق العاده و ضربه ای دیدنی به ثمر رسید و گل دوم نیز با شوتی مهار نشدنی وارد دروازه روسیه شد. باتوجه به همین موضوع گفتگویی با ستاره تیم ملی فوتسال بانوان انجام دادیم که در زیر می خوانید:

* کادرفنی از ما راضی است

ابتدا از فرشته کریمی درباره دو دیدار تدارکاتی با روسیه سوال پرسیدیم و او اظهار داشت: شاید باورتان نشود این تیمی که مقابل روسیه بازی کرد یک صبح و بعدازظهر با هم تمرین کرده بودند، یعنی دو جلسه تمرین داشتیم و تنها ۵ نفر از تیمی که قهرمان آسی شده در این تیم بود، مابقی همگی جوان بودند و این بار جوانانی که بودند که چندتا از آن ها برای اولین بار دعوت شده بودند و باید تمرین بیشتری انجام میدادیم. البته همیشه گفتم نتیجه بازی های تدارکاتی اصلا مهم نیست. چه بازی اول که بردیم اصلا مهم نیست چه بازی دوم. ولی مهم این است که کادر فنی از ما راضی باشد که فکر میکنم این اتفاق افتاده است.

او افزود: چه بازی اول که بردیم اصلا مهم نیست چه بازی دوم. ولی مهم این است که کادر فنی از ما راضی باشد که فکر میکنم این اتفاق افتاده است. از همه ی بچه ها راضی هستند و همین باعث می شود که در ادامه شرایط بهتری فراهم شود که با تمرینات بیشتر، قطعا میتوانیم بهتر هم کار کنیم.

* چرا بازی تیم بانوان اطلاع رسانی نمی‌شود؟

سوال بعدی درباره گل های زیبایی بود که کریمی در مقابل روسیه به ثمر رساند، وی در این خصوص گفت: گلزنی من واقعا برای خودم شیرین است و آن را دوست دارم و هر کسی دوست دارد تلاش هایی که می کند به نتیجه برسد و من هم با تلاش هایی که بچه ها می کنند توانستم گلزنی کنم؛ شما درباره ی گل زیبای من لطف دارید.

همچنین از فرشته کریمی درباره استقبال از بازی ایران و روسیه در ورزشگاه سوال کردیم و او توضیح داد: استقبال خیلی خوبی شد ولی ما در بازی با ایتالیایی که سال گذشته انجام دادیم کل سالن پر شده بود ولی متاسفانه برای این بازی اطلاع رسانی زیادی نشده بود و من در صفحه ی شخصی و چند نفر در فصای مجازی اطلاع رسانی کرده بودند و هیچ رسانه ای ( رسانه ی ملی که اصلا) درباره مکان و زمان این بازی ها اطلاع رسانی نکرده بودند و اگر اطلاع رسانی میشد قطعا هواداران زیادی هم می آمدند.

* می خواهم به اروپا بروم

اما پرسش مهم، درباره بدون تیم بودن ستاره تیم ملی بانوان است. فرشته کریمی که در ایران تمام قله را فتح کرده، در پاسخ به این سوال گفت: به خاطر اینکه فکر میکنم هر چیزی که در کشور خودم بود را یاد گرفتم و امسال پیشنهادی از یکی‌از باشگاه های ایتالیا به من شد که واقعا دوست داشتم که بروم و چیزهایی را از کشورهای دیگر مخصوصا اروپایی یاد بگیرم که در آینده هم برای خودم هم برای اینکه بتوانم در آینده به جوانان دیگر یاد بدهم. واقعا خیلی شرایط و تصمیم سختی بود و من بدون تیم نبودم چون چندین ماه در این تیم تمرین کردم و بازی های تدارکاتی انجام دادم.

کریمی همچنین اضافه کرد: خداراشکر که روسفید شدم در این دو بازی تدارکاتی. به نظرم درست است که بازیکن بدون تیم نباید در تیم ملی باشد اما انتقاد منفی همیشه از روی حسادت انجام می‌شود و این یعنی من راهم را درست انتخاب کردم. من اصلا به آن ها فکر نمیکنم و خیلی از انتقادات هم که کادر فنی و برخی دوستان مطرح میکنند سازنده است و من فقط به آن ها توجه میکنم.

او بار دیگر خاطرنشان کرد: من در این مدت حتی یک روز هم از تمریناتم و از بدنسازی ام نزدم و تمرینات تخصصی فوتسال را کار کردم و خدا را شکر که رو‌سفید شدم. این انتقادات بعد از دو گلی که به‌ روسیه زدم مطرح شد و قبلا فقط یکبار بود که حالا مهم نیست.

* فقط اروپایی می توانستند بگیرند

درباره دلیل منتفی شدن حضورش در تیم ایتالیایی و همچنین نام تیم ایتالیایی نیز پرسیدیم که فرشته کریمی با بی میلی نام تیم را نگفت اما توضیح داد: هر روزی که من در ایتالیا تمرین می‌کردم مثل یک مسابقه فینال آسیا بود. حتی من تا پای عقد قرارداد هم رفتم، اما نشد. متاسفانه آن باشگاه نمی‌توانست بازیکنی غیر از اتحادیه اروپا بگیرد. به همین دلیل نمی‌توانستم با ویزای ورزشی در ایتالیا حضور داشته باشم و باید با ویزای کار یا تحصیل اقدام می‌کردم.

* نگاه مردم به فوتسال زنان را تغییر دادیم

بحث بعدی در خصوص توجه بیشتر مردم به فوتسال زنان در سال های اخیر است. از کریمی پرسیدیم که دلیل این موضوع چیست و او گفت: نگاه مردم قطعا تغییر کرده و آن هم به خاطر عملکرد خودمان بوده است. دو سال پی در پی قهرمان اسیا شدیم و مردم حمایت بیشتری کردند و این احساس خیلی خوبی به آدم می دهد.

فرشته کریمی راجع به مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال بانوان نیز اظهار داشت: ما دو مسابقه با روسیه را که انجام دادیم و اردوی بعدی فکر میکنم چهاردهم فروردین ماه است که برای مسابقاتی که ۹ می در روسیه برگزار میشود که سه تیم قدرتمند اروپایی که اسپانیا و پرتغال و روسیه هستند و ما که بهترین تیم اسیا هستیم در آن تورنمنت چهارجانبه دوستانه حضور داریم که باز هم میگویم بازی های دوستانه اصلا مهم نیست و ما فقط باید کارهایی که کادر فنی از ما خواسته را انجام دهیم.

* دوست دارم پدر و برادرم بازی ام را ببینند

این روزها درباره حضور زنان در ورزشگاه صحبت های زیادی مطرح می شود اما روی دیگر سکه نیز وجود دارد. فرشته کریمی از علاقه نسبت به بازی مقابل خانواده اش گفت و توضیح داد: این یک مسئله ی تکراری است و فکر می کنم شرایط در اینده خیلی بهتر شود چون دیدگاه های مردم و جامعه تغییر کرده است و وقتی این اتفاق افتاده مسئولین دیگر نمیتوانند ممانعت کنند. من فکر میکنم اول از همه باید اتحاد خانواده هایی که دوست دارند بازی های فرزندانشان را ببینند اتفاق بیفتد و بعد این اتحاد به جامعه برسد.

وی افزود: من هم خیلی دوست دارم پدرم و برادرم بیایند و بازی من را ببینند و مطمئنم که این اتفاق میفتد.

* نتایج پرسپولیس را حتما دنبال می کنم

فرشته کریمی پیش تر از علاقه اش به تیم پرسپولیس پرده برداشته بود. از او پرسیدیم که باوجود تمرینات مداوم و حضور در اردوی تیم ملی، آیا بازهم بازی های پرسپولیس را دنبال می کند یا خیر؟ که کریمی گفت: راستش را بخواهید شرایط ما خیلی فشرده است و متاسفانه نمی توانم بازی های لیگ را خیلی دنبال کنم اما نتایج تیم پرسپولیس لیگ فوتبال را همیشه دنبال می کنم و آرزوی موفقیت دارم.

خیلی ها اعتقاد دارند ورود پرسپولیس و استقلال به فوتبال و فوتسال بانوان می تواند شرایط آن ها را تغییر دهد و باعث جذب اسپانسر شود. فرشته کریمی نیز در این خصوص گفت: ورود پرسپولیس و استقلال جذابیت فوتسال بانوان را بیشتر می کند و باعث می شود اسپانسرهای بیشتری جذب لیگ شوند. در این صورت تیم ها نیز قدرتمندتر می شوند و به امکاناتشان اضافه می شود. بنابراین فکر کنم در این صورت پیشرفت قابل توجهی به وجود بیاید.

سوال پایانی این بود: چه اتفاقی در فوتبال بانوان در سال ۹۸ می تواند فرشته کریمی را خوشحال کند؟ که خانم گل فوتسال بانوان گفت: ما مسابقاتی در سال ۹۸ نداریم، دوست دارم چند بازی دوستانه با تیم های قدرتمند برگزار کنیم. همچنین خیلی دوست دارم جام جهانی که برگزار می شود را ما هم به آن اعزام شویم. از مسئولین می خواهم ما را حمایت کنند، هدف ما بالا نگه داشتن پرچم ایران و افتخار آفرینی برای کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.