کد خبر : 132905
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 12:06
-

کلاتی :کادر فنی تیم ملی این اعتماد را کرد تا فضا برای جوانتر ها در اردو فراهم شود

کلاتی :کادر فنی تیم ملی این اعتماد را کرد تا فضا برای جوانتر ها در اردو فراهم شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رویا کلاتی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت : تا قبل از برگزاری بازی های آسیایی در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و تمرین می کردم. متاسفانه به علت تجربه کمی که داشتم نتوانستم تیم را در مسابقات آسیایی همراهی کنم. اما در این بین مهم قهرمانی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رویا کلاتی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت : تا قبل از برگزاری بازی های آسیایی در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و تمرین می کردم. متاسفانه به علت تجربه کمی که داشتم نتوانستم تیم را در مسابقات آسیایی همراهی کنم. اما در این بین مهم قهرمانی تیم بود که با حضور دوستانم محقق شد.
وی گفت: جوانگرایی در تیم ملی اتفاق بسیار خوبی است. از این خوشحالم که می توانم در کنار بازیکنان حاضر در اردو کسب تجربه کنم و از چیزهایی که در این چندین سال در اردوها یاد گرفته ام استفاده کنم. باعث خوشحالی است که کادر فنی تیم ملی این اعتماد را کرد تا فضا برای جوانتر ها در اردوی تیم ملی فراهم شود.
کلاتی افزود: بعد از قهرمانی در آسیا دومین اردویی بود که برگزار شد و اولین اردو به علت خستگی بازیکنان برپا نشد. بطور حتم با حضور ملی پوشان کنار جوانترها در اردوهای بعدی شاهد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان خواهیم بود. از کادر فنی تیم ملی به علت اعتمادی که به جوانان کرد تشکر می کنم امیدوار هستم که بتوانیم پاسخگوی این اعتماد باشیم.
وی درباره برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های خارجی گفت: روسیه تیم بسیار خوبی است و ما هر ساله با این تیم بازی می کنیم. روسیه یک تیم رده بالای جهان است. این خیلی خوب است که تیم ملی ایران که عنوان قهرمانی در آسیا را دارد با تیم های اروپایی رقابت کند و به دنبال کسب نتایج درخشان در مسابقات جهانی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.