کد خبر : 132995
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 11:20
دسته‌بندی نشده
-

عضو کمیته فنی و توسعه ؛ گزینه اول دبیرکلی کمیته ملی المپیک

عضو کمیته فنی و توسعه ؛ گزینه اول دبیرکلی کمیته ملی المپیک
با توجه به تغییرات اساسنامه ای، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال ، گزینه اول دبیرکلی کمیته ملی المپیک محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،با تغییرات اساسنامه کمیته ملی المپیک زمزمه‌های تغییر دبیرکل نیز به گوش رسید. این اساسنامه دی‌ماه در هیات اجرایی و مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به تصویب رسید و به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) نیز ارسال شد.

مهمترین تغییر اساسنامه مربوط به انتخاب دبیرکل و خزانه‌دار از سوی رئیس و تصویب هیات اجرایی بود که به نظر می‌رسد IOC هیچ مشکلی با این بند اساسنامه نداشته و اساسنامه مورد تایید قرار بگیرد. با تایید اساسنامه از سوی IOC، تصویب آن از سوی دولت مطرح خواهد شد. کمیته بین المللی المپیک هم به طور شفاهی با اساسنامه ایران موافقت کرده و کمیته منتظر تایید کتبی است اما به نظر می رسد پروسه تغییرات در کمیته ملی المپیک آغاز شده و در جریان است.

با وجود اینکه اساسنامه ۲۹ بهمن ماه به IOC ارسال شده اما هنوز تغییراتی در پست دبیرکلی ایجاد نشده است. از زمانی که موضع تغییر اساسنامه کمیته ملی المپیک در دستور کار قرار گرفت، گمانه زنی ها آغاز شد و بحث تغییر دبیرکل کمیته یکی از مباحث داغ بود که بارها و بارها از سوی رسانه ها و افراد خاص به آن پرداخته شد و می شود و در همین رابطه نام های زیادی نیز مطرح شده اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

با وجود اینکه شایعاتی درباره گزینه‌های مختلف شنیده می‌شد اما سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک هنوز گزینه خود را برای دبیرکلی معرفی نکرده هر چند شایعات به گوش رسیده حاکی از این است که علیزاده یکی از گزینه‌های جدی برای دبیرکلی است.

محمدحسین علیزاده سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در پالمبانگ را برعهده داشت و شنیده‌ها حاکی از این است در تعطیلات نوروز تغییرات دبیرکل استارت خواهد خورد.

علیزاده استاد تمام دانشگاه تهران ، دکترای تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه منچستر دارد. وی آذرماه ۹۶ به عنوان مدیرکل جدید تربیت بدنی وزارت علوم انتخاب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.