کد خبر : 132987
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 10:51
-

هدف گذاری برای قهرمانی قم در لیگ برتر سال آینده

هدف گذاری برای قهرمانی قم در لیگ برتر سال آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرکل ورزش و جوانان قم، فوتسال را جمله ظرفیت ها و اولویت های مهم ورزشی استان دانست و اظهار داشت: قهرمانی در لیگ برتر فوتسال از سوی این اداره کل هدف گذاری شده است. رسول منعم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با مشارکت بخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرکل ورزش و جوانان قم، فوتسال را جمله ظرفیت ها و اولویت های مهم ورزشی استان دانست و اظهار داشت: قهرمانی در لیگ برتر فوتسال از سوی این اداره کل هدف گذاری شده است.
رسول منعم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های دولتی به دنبال تقویت تیم های فوتسال استان برای حضور قوی در لیگ برتر هستیم.
وی فوتبال را نیز از جمله رشته های ورزشی پر طرفدار دانست و گفت: با مشارکت و همفکری با بخش خصوصی و صاحب نظران به دنبال فعالیت تیمی از قم در سطح لیگ های معتبر کشوری هستیم.
وی با بیان اینکه پیشنهاد ما حضور تیمی از قم با استفاده از ظرفیت های داخلی استان در لیگ دسته دوم است گفت: تیم های پایه ای که در در سطوح نوجوانان، جوانان و امید استان فعالیت می کنند برای ادامه فعالیت نیاز به فعالیت تیمی قوی در لیگ های معتبر کشوری است که در این زمینه در حال برنامه ریزی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

انصافا حق فوتسال مستعد قم این مقام هایی نیست که تا الان کسب شده چون چیزی به نام پول و مافیا نداره

نام ... دوشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

فقط کافیه یه اسپانسر قدرتمند تیمو ساپورت مالی کنه تیم فعلی حفظ بشه بچه های قمی هم از تیمای دیگه جمع اوری بشه مثل اصغر حسن زاده از چین عروجی و تقی زاده از مس اینانلو و محسن حسن زاده از فرش آرا و …. اونوقت خواهیم دید تیمی تو ایران توان رقابت با قم رو نداره مس و گیتی باید برای نایب قهرمانی بزنن تو سر و کله هم

صادق مختاری سه شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

با سلام
اینکه بازیکنان قم، از بهترین های ایران هستن، شکی نیست ولی آیا مدیران فوتسالی ما هم به اندازه بازیکنانمون قوی هستند؟!
جواب متاسفانه؛ نه هستش!
شاید با همکاری اداره ورزش سال دیگه مدعی قهرمانی باشیم و شاید سال بعدش مدعی در آسیا باشیم ولی این اوج یا به عبارتی پیک در فوتسال قم مقطعی خواهد بود چون متاسفانه اکثر مدیرانی که الان در سطح فوتسال فعالیت می کنند دنبال منافع شخصی و اعلم کردن خودشون هستند و بازیکنان(حتی بازیکنان بزرگی مثل آقایان وفایی،اطمینان،شنوفی و ….) بازیچه اقایان هستند !
ای کاش دوره آموزشی نیز برای مدیران برگزار شود یا در صورت اصلاح نشدن، دستشون را از ورزش کوتاه کنند.